Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ПРОФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСІЇ МАЙБУТНІХ АВІАЦІЙНИХ ФАХІВЦІВ

ЛОПАТЮК Олена Володимирівна –

старший викладач кафедри фізичної та психофізіологічної підготовки Льотної академії Національного авіаційного університету

ORCID: 0000-0003-2086-6250

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розкрито сутність понять «критерій» та «показник», виділено чіткі вимоги до визначення показників, які характеризують виявлення якості досліджуваного явища. Розглянуто критерії сформованості професійної рефлексії майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом у фаховій підготовці під час навчання у льотних навчальних закладах, що дозволяють досліджувати динаміку освоєння основ професійного саморозвитку особистості. Визначено та обґрунтовано їх показники задля досягнення високих результатів у підвищенні рівня досліджуваного поняття на основі сутності структурних компонентів професійної рефлексії.

Ключові слова: професійна рефлексія, інтерес, знання, вміння, навички, аналіз та корекція, самопізнання та самодіагностика.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Большой толковый психологический словарь / пер. с англ. Ребер Артур. –Москва: Вече, 2001. – Т. 1. – 592 с.

2. Блощинський І. Г. Обгрунтування критеріїв і показників ефективності процесу формування адекватної самооцінки курсантів у навчальному процесі ВВЗО / І. Г. Блощинський // Наукові записки ВДПУ імені М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія. – 2001. – № 4. – С. 74–76.

3. Великий тлумачний словник сучасної української мови / гол. ред. В. Т. Бусел. – Київ: ВТФ Перун, 2003. – 1440 с.

4. Городов П. Н. Оптимизация процесса воспитания в высшей военной школе / П. Н. Городов. – Москва: ВПА, 1983. – 125 с.

5. Рапцевич Е. С. Педагогика. Современная энциклопедия / под ред. А. П. Астахова. – Минск: Современная школа, 2010. – 720 с.

6. Семенова А. Парадигмальне моделювання як напрямок підвищення ефективності управління інноваційним освітнім процесом у навчальному закладі / А. Семенова // Науковий вісник Чернівецького університету. Сер. Педагогіка та психологія. – 2007. – № 335. – С. 161–170.

7. Самостійність – це не завжди незалежність. URL: http://zmiya.com.ua/page/59a39ebcf0b2dcc0bd8e08cd/ articles/edu-and-science/_samostijnist-ce-ne-zavzhdinezalezhnist-psiholog/789469. (дата звернення 7.07.2018 )

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись