Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПЛАКАТІВ

КОПНЯК Наталія Борисівна –

кандидат педагогічних наук,

старший викладач кафедри фізики і методики навчання фізики, астрономії

Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

e-mail: [email protected]

КОПНЯК Ірина Костянтинівна –

студент факультету інформатики Національного педагогічного університету

імені М. П. Драгоманова

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті окреслено призначення інтерактивного мультимедійного плакату та визначено його основні складові. Розглянуто основні відмінності інтерактивного мультимедійного плакату від традиційного. Запропоновано способи використання плакату у навчально-виховному процесі на різних етапах заняття. Наголошено, що один інтерактивний мультимедійний плакат може використовуватись протягом декількох занять. Проаналізовано відмінності однорівневого та багаторівневого плаката. З метою практичного використання подано основні можливості найпоширеніших хмарних сервісів, за допомогою яких можна створити інтерактивний мультимедійний плакат.

Ключові слова: інфографіка; інтерактивний мультимедійний плакат; хмарні технології; прикладне програмне забезпечення навчального призначення.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Аствацатуров Г. О. Три уровня интерактивности в мультимедийной дидактике. / Георгий Осипович Аствацатуров // Школьные технологии. – 2012. – № 6. – С. 83– 89.

2. Бєльчев П. В. Мультимедійні дидактичні засоби навчання у роботі сучасного вчителя [Електронний ресурс] / П. В. Бєльчев, Т. Ф. Бєльчева // – Режим доступу: http://www.sworld.com.ua/konfer29/1097.pdfБєльчев П. В. Реалізація сучасних принципів навчання математики за допомогою інтерактивної дошки Smart Board / П. В. Бєльчев, Т. І. Таблер // Гуманітарний вісник – Додаток 1 до Вип. 27, Том IV (37): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.: Гнозис, 2012. – С. 36–42.

3. Кабирова Е. А. Развитие креативной компетенции студентов на уроках иностранного языка средствами информационнокоммуникационных технологий / Е. А. Кабирова // Дидактика межкультурной коммуникации в иноязычном образовании: теория и практика: [материалы всерос. конф. с междунар. участием, посвященной 75-летию проф. А. Н. Утехиной: в 2 ч. / ред.: Т. И. Зеленина, Л. М. Малых. – Ижевск: Издво «Удмуртский университет», 2013. – Ч. 1: Педагогика. – 320 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись