Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

АНАЛІЗ ЗМІСТУ ПОНЯТЬ «НАВИЧКА» І «ВМІННЯ» В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ

ГРИШКО Ольга Іванівна –

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної освіти

Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка

ОRCID: 0000-0 002-9149-3992

e-mail: [email protected]

КЛЕВАКА Леся Петрівна –

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної роботи Полтавського інституту економіки і права,

ОRCID: 0000-0001-6924-8221 DOI.org/10.5281/zenodo.194894

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті проводиться аналіз використання понять «навичка» і «уміння» у психолого-педагогічній літературі. Автори здійснюють порівняльний аналіз підходів до визначення цих понять. Розглядаються різні означення понять в роботах дослідників та енциклопедіях.

Ключові слова: сучасна освіта, навчання, знання, уміння, навички, теорія поетапного формування розумових дій, компетентність, знаннєва парадигма освіти, компетентнісно орієнтована парадигма освіти.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Вяткин Л. Г. Дидактика: учебн. пос. / Л. Г. Вяткин. – Саратов: СУ, 1979. – 94 с.

2. Гулай О. І. Компетентнісний підхід як основа нової парадигми освіти / О. І. Гулай // Вісник національної академії Державної прикордонної служби України. – 2009. – С. 42–51.

3. Дидактика средней школы. Некоторые проблемы современной дидактики / В. В. Краевский, И. Я. Лернер, М. Н. Скаткин; Под ред. М. Н. Скаткина. – М.: Просвещение, 1982. – 319 с.

4. Корнилов К.Н. Психология: учебник / К. Н. Корнилов. – М.: Учпедгиз, 1946. – 172 с.

5. Крутецкий В. А. Основы педагогической психологии / В. А. Крутецкий. – М.: Просвещение, 1972. – 255 с.

6. Левинов А. М. О содержании понятий «навык» и «умение» / А. М. Левинов // Советская педагогика. – 1980. – №3. – С. 68–72.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись