Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА В ОСВІТНЬО-МИСТЕЦЬКОМУ ПРОСТОРІ

ГОРБЕНКО Олена Борисівна –

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри музичного мистецтва і хореографії

Центральноукраїнського державнго педагогічнго університету імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    Стаття присвячена проблемі формування професійної компетентності, яка в складній інтегративній структурі професійної підготовки майбутнього педагога є ключовою. Визначено основні критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього педагога. Запропонована організаційно-методична система, котра містить педагогічні умови, комплексно-інтеграційну технологію формування професійної компетентності майбутнього педагога.

Ключові слова: професійна компетентність, організаційно-методична система, педагогічні умови, комплексно-інтеграційна технологія, майбутній педагог.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бех І. Д. Виховання особистості: у 2 кн. Кн. 2: Особистісно-орієнтований підхід: науковопрактичні засади / І. Д. Бех. – К.: Либідь, 2003. – 344 с.

2. Зимняя И. А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования / И. А. Зимняя // Высшее образование сегодня. – 2003. – № 5. – С. 9–15.

3. Зязюн І. А. Інтелектуальнотворчий розвиток особистості в умовах неперервної освіти / І. А. Зязюн // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: монографія / за ред. І. А. Зязюна. – К.: Віпол, 2000. – C. 11–57.

4. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: бібліотека з освітньої політики / Бібік Н. М., Ващенко Л. С., Локшина О. І., Овчарук О. В., Паращенко Л. І.; О. Овчарук (заг. ред.). – К. : К.І.С., 2004. – 112 с.

5. Пєхота О. М. Особистісно орієнтоване навчання: підготовка вчителя: монографія / О. М. Пєхота, А. М. Старєва. – Миколаїв: ІЛІОН, 2005. – 272 с.

6. Підласий І. П. Практична педагогіка або три технології / І. П. Підласий. – К., 2006. – 616 с.

7. Хоружа Л. Л. Етична компетентність майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика / Л. Л. Хоружа. – К.: Ін-т педагогіки АПН України, 2003. – 319 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись