Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ПІЗНАВАЛЬНІ БАР’ЄРИ

ШАНДРУК Світлана Іванівна –

доктор педагогічних наук, професор,

завідувач кафедри лінгводидактики та іноземних мов

Центральноукраїнського державного педагогічного університетуімені Володимира Винниченка

ORCID ID 0000-0002-7472-4584

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті визначено суть підготовки майбутніх учителів до застосування пізнавальних бар’єрів у професійній діяльності як цілеспрямований процес оволодіння професією, кінцевою метою якого є фахівець з набутим високим рівнем знань, соціального досвіду та компетентностей відповідно до поставлених вимог модернізації середньої освіти в Україні.

Ключові слова: пізнавальні бар’єри, підготовка майбутніх учителів, професійна діяльність, компетентності

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Барбіна Є. С. Педагогічна майстерність у сучасній парадигмі освіти / Є. С. Барбіна [Електронний Ресурс]. – Режим доступу: http://ps.kspu.edu/index.php/ps/article/view/146.

2. Геращенко Л. А. Использование познавательных барьеров в обучений студентов в вузе: дисс. … канд. пед. наук: 13.00.01. / Л. А. Геращенко. – Братск, 2011. – 223 с.

3. Глазкова І. Я. Компетентність майбутнього вчителя у запобіганні та подоланні педагогічних бар’єрів: монографія / І. Я. Глазкова. – Бердянськ: Видавництво О. В. Ткачук, 2013. – 416 c.

4. Гриньова В. М. Формування педагогічної культури майбутнього вчителя (теоретичний та методичний аспекти): монографія / В. М. Гриньова. – Х.: Вид. група «Основа», 1998. – 300 с.

5. Домырева Е. А. Исследование когнитивных барьеров в учебной деятельности младших школьников: дисс. канд. псих. наук: 19.00.07. / Е.А. Домырева. – Курск, 2002. – 185 c.

6. Дроздова Н. В. Формирование конструктивной стратегии преодоления студентом психологических барьеров в учебной деятельности дисс. … канд. псих. наук: 19.00.07. / Н. В. Дроздова. – Самара, 2009. – 229 с.

7. Клепко С. Ф. Філософія освіти в європейському контексті / С. Ф. Клепко. – Полтава: ПОІППО, 2006. – 328 с.

8. Коржуев А. В. Познавательные затруднения в учении школьников / А.В. Коржуев // Педагогика. 2000. № 1. С. 27-31.

9. Пилипенко А. И. Феномен психологопознавательных барьеров в обучении: опыт теоретического исследовании: монографія / А. И. Пилипенко. – Курск: КГГУ, 1995. – 103 с.

10. Сопілко Н. В. Особливості подолання психологічних бар’єрів у студентів у процесі навчання: дис. … канд. псих. наук: 19.00.07. / Н. В. Сопілко. – Хмельницький, 2008. – 268 с.

11. Шакуров Р. Х. Барьер как категория и его роль в деятельности / Р. Х. Шакуров // Вопросы психологии №1. – 2001. – С. 3-18.

12. Шандрук С. Тенденції професійної підготовки вчителів у США: [монографія] / Світлана Шандрук. – Кіровоград : Імекс ЛТД, 2012. – 496 с.

13. Шейко В. М., Кушнаренко Н. М. Організація та методика науково-дослідницької діяльності : підруч. 4-те вид., виправ. і доповн. / Шейко В. М., Кушнаренко Н. М. – К: Знання, 2004. – 307 с.

14. Ярославська Л. І. Дидактичні умови подолання педагогічних бар’єрів у процесі навчального співробітництва викладачів і студентів: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. / Л. Ярославська. – Харків, 2010. – 178 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись