Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

КОМПЕТЕНТНІСНА МОДЕЛЬ ФАХІВЦЯ ЯК СИСТЕМОУТВОРЮЮЧИЙ ЧИННИК ЙОГО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

ЛЕЩЕНКО Геннадій Анатолійович ‒

доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри пошуку,

рятування, авіаційної безпеки та спеціальної підготовки Льотної академії Національного авіаційного університету

email: [email protected]

Анотація

    У статті розглянуто питання необхідності підготовки фахівця нової формації, що обумовлено новими економічними умовах освітньої конкуренції та конкуренції на ринку праці. Одним з шляхів вирішення такого завдання є перехід від кваліфікаційної моделі фахівця до компетентнісної, тобто орієнтованої на сферу професійної діяльності. Автором запропоновано власне бачення щодо компетентнісної моделі сучасного фахівця, структурними компонентами якої є визначені та схарактеризовані ним компетентності.

Ключові слова: компетентнісна модель, компетентність, моделювання, методи навчання, професійне становлення фахівця, компетентнісний підхід.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Зіньковський Ю. Стандартизація освіти як імператив реформування вищої школи / Ю. Зіньковський // Вища школа. ‒ 2010. ‒ № 1. ‒ С. 24‒30.

2. Князян М. О. Компетентнісна модель професійної підготовки майбутніх фахівців / М. О. Князян // Теорія та методика навчання та виховання. ‒ 2013. ‒ Вип. 33. ‒ С. 59‒67.

3. Шадриков В. Д. Новая модель специалиста: инновационная подготовка и компетентностный
подход / В. Д. Шадриков // Высшее образование сегодня. ‒ 2004. ‒ № 4. ‒ С. 28‒31.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись