Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ СНТ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ

КОЛЯДА Наталія Миколаївна –

доктор педагогічних наук, професор,

завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи УманКського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

e-mail: [email protected]

КОКОША Антоніна Володимирівна –

магістрант факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ORCID ID 0000-0003-1814-0549

e-mail:[email protected]

Анотація

    У статті висвітлено результати дослідження та обґрунтовано провідні тенденції особистісного розвитку студентів – майбутніх соціальних працівників у процесі позаудиторної роботи СНТ. Здійснено аналіз різноманітних форм та методів позааудиторної роботи. Представлено комплекс заходів, які стимулюють студентів – майбутніх соціальних працівників не лише до професійного, а й до особистісного розвитку. Доведено, що особистісний розвиток є найважливішим елементом формування конкурентоспроможного фахівця.

Ключові слова: особистісний розвиток, фахова підготовка, соціальний працівник, позааудиторна робота, студентська наукова робота, студентське наукове товариство.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бенера В. Розвиток теорії та практики самостійної роботи студентів у навчальному процесі вищих навчальних закладів освіти України (друга половина ХІХ початок ХХІ ст.): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук: спец. 13.00.01 «загальна педагогіка та історія педагогіки» / В. Бенера. – Київ, 2012. – 42 с.

2. Дебати політичні // Політологічний енциклопедичний словник / уклад.: Л. Герасіна, В. Погрібна, І. Поліщук та ін. За ред. М. Требіна. — Харків: Право, 2015. – 567 с.

3. Іванайська Т. Позааудиторна діяльність як фактор професійного самовизначення студента: дис. канд. пед. наук / Т. Іванайська – Одеса.: ОДПУ, 2010. – 206 с.

4. Клименко Н. Становление и развитие социально-психологического образования в России: дисс. канд. пед. наук: 13.00.08 / Надія Юріївна Клименко. – М., 2003. – 383 с.

5. Кловак Г. Генеза підготовки майбутнього вчителя до дослідницької педагогічної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах України: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук: спец. 13.00.01 «загальна педагогіка та історія педагогіки» / Г. Кловак. – Київ, 2005. – 42 с.

6. Коваль В. Система позааудиторної діяльності студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. Коваль. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Npdntu_pps/2 009_6/kov.

7. Крюкова Н. Проблема аудиторної та позааудиторної роботи у ВНЗ США: автореф. дис. канд. пед. наук / Н. Крюкова. – М.: Наука, 1980. – 17 с.

8. Микитюк О. Теорія і практика організації науково-дослідної роботи у вищих закладах освіти україни в ХІХ ст: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук: спец. 13.00.01 «загальна педагогіка та історія педагогіки» / О. Микитюк. – Київ, 2004. – 62 с.

9. Мокляк В. Студентське самоврядування в історії розвитку вищої школи України (ХІХ – початок ХХ ст): автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «загальна педагогіка та історія педагогіки» / В. Мокляк. – Полтава, 2011. – 22 с.

10. Поліщук В. Професійна підготовка фахівців соціальної сфери: зарубіжний досвід / В. Поліщук. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2012. – 178 с.

11. Семеног О., Вовк М. Академічна культура дослідника в освітньо-культурному просторі університету: [монографія ] / О. Семеног, М. Вовк. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – С. 80–90.

12. Сластенин В. Педагогика: учеб. пособ. [для студ. высш. пед. учеб. заведений] / В. Сластенин, И. Ф. Исаев, Е. Н. Шиянов; [под ред. В. А. Сластенина]. – М.: Издательский центр «Академия», 2002. – 576 с.

13. Яковець А. Телевізійна журналістика: теорія і практика: посібник. – 2-ге вид., доповн. і переробл. – К.: Вид.дім «Києво-Могилянська академія», 2009. – С. 108–120.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись