РЕФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ КРІЗЬ ПРИЗМУ ЗДОБУТКІВ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
БІЛОХВОЩЕНКО Світлана Миколаївна –
директор Української СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 із поглибленим вивченням окремих предметів
e-mail: [email protected]
КАЛЬЧУК Марія Іванівна –
заслужений учитель України, учитель-методист, учитель початкових класів Української СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1
e-mail: [email protected]
МАХИНЯ Світлана Іванівна –
учитель-методист, учитель початкових класів Української СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті проведено аналіз педагогічного досвіду видатного українського педагога – Василя Олександровича Сухомлинського у контексті реформування сучасної початкової школи та наведено приклади практичного досвіду запровадження педагогічних ідей видатного Педагога на базі початкових класів Української СЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Київської області Обухівського району.
Ключові слова: Нова українська школа; «Школа радості»; джерело ідей; філософія спадщини; педагогічний геній.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Державний стандарт початкової освіти [Інтернет-ресурс] / НУШ: http://nus.org.ua/news/uryad-opublikuvav-novyjderzhstandart-pochatkovoyi-osvity-dokument.
2. «Філософія для дітей». В. О. Сухомлинський у діалозі з сучасністю: Педагогічні читання: Зб. Наук.-метод. праць/ За заг.ред. О. В. Сухомлинської, О. Я. Савченко. – Житомир: ФО-П Левковець Н. М., 2017. – 274 с.
3. Сухомлинський В. О. / Вибр. твори в 5 т. – К.: Рад.шк.,1976. – Т. 3 – 670 с.
4. Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям. «Акта» видання, 2012. – 537 с.
5. Клочек Г. Шалва Амоношвілі про Василя Сухомлинського [Електронний ресурс]: освіта:ua Блогиhttp://osvita.ua/blogs/60952/03.2018