РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ КРІЗЬ ПРИЗМУ ЗДОБУТКІВ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
БОРИСПОЛЕЦЬ Олена Михайлівна –
учитель І категорії, вчитель початкових класів
Української СЗОШ І-ІІІ ступенів №1, Обухівського району, Київської області
e-mail: о[email protected]
ПРУС Галина Іванівна –
учитель І категорії, вчитель початкових класів
Української СЗОШ І-ІІІ ступенів №1, Обухівського району, Київської області
e-mail: [email protected]
ЯРМАК Олена Вікторівна –
вчитель-методист, учитель початкових класів
Української СЗОШ І-ІІІ ступенів №1, Обухівського району, Київської області
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розкривається актуальне питання сучасної освіти- розвиток творчих можливостей дітей шкільного віку через вивчення педагогічного досвіду видатного українського педагога- практика Василя Олександровича Сухомлинського. Наведено приклади запровадження його педагогічних ідей на базі Української СЗОШ І-ІІІ ступенів №1, Київської області, Обухівського району у початкових класах.
Ключові слова: Нова українська школа; «Школа радості»; творчі можливості; казка.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Державний стандарт початкової освіти [Інтернет-ресурс]. НУШ
2. Сухомлинський В. О. / Вибр. твори 5 т. – К.: Рад. школа., – 1976.
3. Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям. К.; Рад.школа, – 1972. – 244 с.
4. Філософія [Електронний ресурс]: освіта: ua http://osvita.ua/vnz/reports/philosophy/13030/