Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ КРІЗЬ ПРИЗМУ ЗДОБУТКІВ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

БОРИСПОЛЕЦЬ Олена Михайлівна –

учитель І категорії, вчитель початкових класів

Української СЗОШ І-ІІІ ступенів №1, Обухівського району, Київської області

e-mail: о[email protected]

ПРУС Галина Іванівна –

учитель І категорії, вчитель початкових класів

Української СЗОШ І-ІІІ ступенів №1, Обухівського району, Київської області

e-mail: [email protected]

ЯРМАК Олена Вікторівна –

вчитель-методист, учитель початкових класів

Української СЗОШ І-ІІІ ступенів №1, Обухівського району, Київської області

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розкривається актуальне питання сучасної освіти- розвиток творчих можливостей дітей шкільного віку через вивчення педагогічного досвіду видатного українського педагога- практика Василя Олександровича Сухомлинського. Наведено приклади запровадження його педагогічних ідей на базі Української СЗОШ І-ІІІ ступенів №1, Київської області, Обухівського району у початкових класах.

Ключові слова: Нова українська школа; «Школа радості»; творчі можливості; казка.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Державний стандарт початкової освіти [Інтернет-ресурс]. НУШ

2. Сухомлинський В. О. / Вибр. твори 5 т. – К.: Рад. школа., – 1976.

3. Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям. К.; Рад.школа, – 1972. – 244 с.

4. Філософія [Електронний ресурс]: освіта: ua http://osvita.ua/vnz/reports/philosophy/13030/

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись