ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ З ОГЛЯДУ НА ІДЕЇ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО
ПАНЧЕНКО Галина Іванівна –
викладач кафедри теорії і методики олімпійського та професійного спорту
Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка
е-mail: [email protected]
Анотація
Завдання роботи полягали в обґрунтуванні шляхів та спрямованості удосконалення підготовки учителя фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності у початковій школі. Встановлено, що для ефективного формування професійної готовності майбутніх учителів фізичного виховання до оздоровчої роботи з попередження дидактогенних порушень і захворювань учнів початкової школи слід використовувати трьохкомпоненту модель цілісного педагогічного впливу, яка включає наступні етапи: вивчення спецкурсу «Фізична культура як бар’єр дидактогенних захворювань», проведення спецсемінару, проходження педагогічної практики.
Ключові слова: дидактогенні порушення здоров’я, здоров’язбереження, підготовка учителя.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Вільчковський Е. С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку / Е. С. Вільчковський, О. І. Курок. – [2-ге видання перероб. та доп.]. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2005. – 428 с.
2. Дичківька І. Інноваційні педагогічні технології: Навчальний посібник / І. Дичківська. – К.: Академвидавництво, 2004. – 352 с.
3. Кремень В. Г. Стратегічні напрями модернізації освіти і науки України / В. Г. Кремень // Освіта України. – 2004. – №41. – С. 4–5.
4. Сухомлинський В. О. Павлышская средняя школа: обобщение опыта учеб.-воспитат. работы в сел. сред. школе / В. О. Сухомлинский. – М.: Просвещение, 1979. – 396 с.
5. Штых И. Л. Подготовка студентов к применению инновационных технологий учения (общепедагогический аспект): дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08 / И. Л. Штых. – М.: РГБ, 1998. – 171 с.