Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ВИХОВНА СПРЯМОВАНІСТЬ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

ОЗЕРНА Наталія Миколаївна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти

Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглянуто виховну спрямованість літератури для дітей В. О. Сухомлинського. Визначено основні форми роботи з дитячою книжкою. Розкрито зміст кожної форми роботи з дитячою літературою. Проаналізовано виховний потенціал казки, коротких казкових оповідань. Розглянуто теоретичне і практичне значення книжки у вихованні дітей дошкільного віку в навчально-виховному процесі.

Ключові слова: виховна спрямованість, дошкільне виховання, казка, література для дітей, В. О. Сухомлинський.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Сухомлинський В. О. Вчити вчитися / В. О. Сухомлинський // Початкова школа. – 1969. – № 2. – С. 15–17.

2. Сухомлинський В. О. Могутній вихователь: з виступу В.О. Сухомлинського на Республіканській нараді з питань літератури для дітей // Радянська освіта. – 1969. – № 34. – С.9–10.

3. Сухомлинський В. Моя педагогическая вера / В. Сухомлинський // Юность. – 1968. – № 9. – С. 74–75.

4. Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори. – В 5 т. – К.: Радянська школа, 1977. – Т. 3. – С. 7–279.

5. Сухомлинський В. О. Сто порад учителеві / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори. – В 5 т. – К.: Радянська школа, 1977. – Т. 2. – С. 419 – 654.
REFERENCES

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись