Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ОРГАНІЗАЦІЯ СПІВПРАЦІ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ З ОБ’ЄДНАНОЮ ТЕРИТОРІАЛЬНОЮ ГРОМАДОЮ ПО ЗБЕРЕЖЕННЮ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ

ГРИНЬОВА Марина Вікторівна –

доктор педагогічних наук, професор, декан природничого факультету

Полтавського національного педагогічного університету

імені В. Г. Короленка, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук,

заслужений працівник освіти України, член кореспондент

Міжнародної академії педагогічної освіти, лауреат Державної премії в галузі науки і техніки України.

e-mail:[email protected]

МОРОЗ Анастасія Валеріївна –

студентка Полтавського національного педагогічного університету

імені В. Г. Короленка, природничий факультет

e-mail:[email protected]

Анотація

    У статті висвітлюється актуальна проблема збереження людського капіталу шляхом співпраці педагогічного університету з об’єднаними територіальними громадами. Висвітлено поняття «Людський капітал», проведено аналіз та пошук проблем співпраці та запропоновано план розвитку об’єднаної територіальної громади.

Ключові слова: Людський капітал, об’єднана територіальна громада, населення, освіта, суспільство, співпраця, капітал.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Гальків Л. І. Інтегральні оцінки втрат людського капіталу регіонів України / Л. І. Гальків // Регіональна економіка. – 2012. – №1. – С. 184–192.

2. Грішнова О. А. Людський капітал: формування в системі освіти і професійної підготовки. – К.: Тов-во «Знання», КОО, 2001. – 254 с.

3. Компаніець В. В. Людський капітал: Визначення, особливості, відтворення / В. В. Компаніець. – Харків: УкрДАЗТ, 2008. – С. 181–184.

4. Кротова Н. В. Методология управления человеческим капиталом в сфере культуры / Н. В. Кротова / Дисс. … д.э.н. – М., 2000. – 654 с.

5. Мандибура В. О. Ідеологічна і об’єктивна складові економічної «теорії людського капіталу» // В. О. Мандибура // Економічна теорія. 2009. – №1. – С. 34–49.

6. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://meduniv.lviv.ua/files/info/ nats_strategia.

7. Романова О. В. Людський капітал як соціально-економічна та облікова категорії / О. В. Романова // Серія: Економічні науки. – 2013. – № 2. – С. 78–90.

8. Сулейманова В. Ш. Человеческий капитал как фактор европейской экономической интеграции // В. Ш. Сулейманова // Вестник ТИСБИ. – 2005. – №1. – С. 193–197.

9. Сухомлинський В. О. Вибрані твори в п’яти томах (том перший). – К.: Радянська школа, 1977. – 640 с.

10. Сухомлинський В. О. Про професію вчителя / Сухомлинський В. О. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://teacher.at.ua/publ/281-0-1441

11. Сухомлинський В. О. Як виховати справжню людину // Вибрані твори У 5 т. / В. О. Сухомлинський. – К.: Рад. шк., 1976. – Т. 2. – С. 147–416.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись