Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

РОЗГЛЯД ФЕНОМЕНУ «ОСВІТНІЙ ПРОСТІР» У КОНТЕКСТІ ПОЄДНАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ СУЧАСНИХ НАУКОВИХ НАПРАЦЮВАНЬ З ВАГОМОЮ ПЕДАГОГІЧНОЮ СПАДЩИНОЮ МИНУЛОГО

МІЄР Тетяна Іванівна –

доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри початкової освіти

Київського університету імені Бориса Грінченка

е-mail: [email protected]

Анотація

    Відповідно до результатів сучасних наукових напрацювань феномен «освітній простір» розглянуто з урахуванням інформації, яка надходить до активного інформаційного простору в результаті зміни меж неактивного інформаційного простору майбутнього та (або) неактивного інформаційного простору минулого. «Переміщення» інформації презентовано на прикладі виокремлення з педагогічної спадщини В. Сухомлинського ідей, котрі дотепер не набували трактування в контексті характеристик освітнього простору, про які йдеться в сучасних наукових працях.

Ключові слова: В. Сухомлинський, освітній простір, активний інформаційний простір, фрактальність, деміургічність, рефлексивність.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Мієр Т. І. Організація навчальнодослідницької діяльності молодших школярів: монографія / Т. І. Мієр. – Кіровоград: ФО-П Александрова М. В., 2016. – 424 с.

2. Коновальчук В. І. До проблеми філософських засад освітнього простору / В. І. Коновальчук. – Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць). – Київ: ТОВ «СІТІПРІНТ». – 2014. – С. 27–33 (Серія : Педагогічні науки, вип. 5). 3. Сухомлинський В. О. Вибрані твори. В 5-ти т. Т.

3. Серце віддаю дітям. Народження громадянина. Листи до сина. Київ: «Рад. школа», 1977. – 671 с.

4. Сухомлинський В. О. Вибрані твори. В 5-ти т. Т. 4. Київ: «Рад. школа», 1976. – 640 с.

5. Цимбалару А. Д. Теоретичні та дидактикометодичні засади педагогічного проектування освітнього простору в школі І ступеня : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук: спец. 13.00.09. «Теорія навчання» / А. Д. Цимбалару. – К., 2014. – 41 с.

6. Сухомлинський В. О. Вибрані твори. В 5-ти т. Т. 1. Київ: «Рад. школа», 1976. – 654 с.

7. Становських З. Л. Рефлексивні компоненти професійного самовизначення старшокласників: дис. … канд. псих. наук : 19.00.07 «Педагогічна та вікова психологія / Інститут педагогіки і психології професійної освіти / З. Л. Становських. – Київ, 2005. – 271 с.

8. Сухомлинський В. О. Вибрані твори. В 5-ти т. Т. 5. Статті. – Київ «Рад. школа», 1977. – 639 с.

9. Полонська Т. К. Використання прийомів рефлексії на уроках іноземної мови у профільній школі / Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2012 рік: наукове видання. – Київ: Інститут педагогіки, 2013. – С. 187.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись