Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ХУДОЖНЬО-ЕМОЦІЙНИЙ ДОСВІД ШКОЛЯРІВ ЯК ВЕКТОР ПЕДАГОГІЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ФОРТЕПІАННОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ

ЧЖОУ Є –

аспірантка кафедри музичного мистецтва і хореографії

ДВНЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»

e-mail: [email protected]

Анотація

    Стратегія музичного навчання школярів полягає у формуванні емоційного досвіду школярів, котрий забезпечує поступовий перехід від спонтанно неусвідомленого емоційного ставлення до творів та образів, що в них закладені до гармонійного поєднання емоційного та розумового, свідомого їх сприйняття та оцінювання. Ефективним ресурсом стає педагогічна спрямованість фортепіанної підготовки на формування емоційного досвіду школярів, що передбачає орієнтацію у фортепіанному репертуарі в контексті класифікації його стилів, жанрів, образів, що стереотипно викликають певні емоційні реакції.

Ключові слова: емоція, емоційний досвід, фортепіанна підготовка, майбутній учитель музики.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Винославська О. Психологія: Навчальний посібник [Електронний ресурс] / О. В. Винославська, О. А. Бреусенко-Кузнєцов, В. Л. Зливков, А. Ш. Апішева, О. С. Васильєва. Київ: ІНКОС, 2005. Режим доступа:http://www.ebk.net.ua/Book/psychology/vinos lavska_psihologiya/part3/3104.htm

2. Додонов Б. И. В мире эмоций / И. Б. Додонов. – Киев: Изд: полит литература Украины, 1987. – 140 с.

3. Лазутина Т. В. Мир эмоций в музыке [Электронный ресурс] / Т. В. Лазутина. Режим доступа: http://jurnal.org/articles/2009/filos5.html

4. Медушевский В. В. Музыкальное произведение и его культурно-генетическая основа / В. Медушевский // Музыкальное произведение: сущность, аспекты анализа: Сб. статей. – Киев: Музична Україна,1988. – 123 с.

5. Медушевский В. Художественная картина мира в музыке (к анализу понятия) / В. Медушевский // Художественное творчество. Вопросы комплексного изучения. – Л.: Наука, 1986. – С. 82–99.

6. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Г. М. Падалка – К.: Освіта України, 2008. – 274 с.

7. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии [Электронный ресурс] / С. Л. Рубиштейн. Режим доступа: http://psylib.org.ua/books/rubin01/index.htm..

8. Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька. Навч. Посібник / О. П. Рудницька. – К., 2002. – 270 с.

9. Холопова В. Н. Музыка как вид искусства. Ч. I. Музыкальное произведение как феномен / В. Н. Холопова – М.: Издательство Московской Государственной консерватории имени П. И.Чайковского, 1990. – 320 с.


10. Холопова В. Н. Типология эмоций в музыке / В. Н. Холопова // Художественный тип человека. Комплексные исследования. – М., 1994. – 234 с.

11. Чжоу Є. Емоційний досвід особистості як педагогічний чинник культурологізації особистості // Матеріали XXХV Міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2017 р. – С. 119–121.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись