ЗМІСТОВНО-СМИСЛОВЕ НАПОВНЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ
РАСТРУБА Тетяна Віталіївна –
викладач кафедри вокально-хорової майстерності
Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
e-mail: [email protected]
Анотація
Стаття присвячена проблемі змістовно-смислового наповнення особистісно орієнтованої загальної мистецької освіти дітей шкільного віку. Сформульовано власне бачення категорії «особистісно орієнтована загальна мистецька освіта», визначено її мету та завдання. Виокремлено змістовно-процесуальний, мотиваційний та позиційний компоненти, які складають її наповненість. Проаналізовано ефективний особистісно орієнтований дидактичний інструментарій, що використовується вчителем, до якого входять специфічні методи, прийоми, форми
Ключові слова: особистісно орієнтована загальна мистецька освіта, мета, завдання, змістовнопроцесуальний, мотиваційний, позиційний компоненти, методи, прийоми, форми.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Горбенко С. С. Історія гуманізації музичної освіти дітей шкільного віку: Навчальний посібник за модульно-рейтинговою системою навчання / С. С. Горбенко – Житомир: В.Б.Котвицький, 2008. – 416 с.
2. Лобова О. В. Формування основ музичної культури молодших школярів: теорія та практика / О. В. Лобова. – Суми: ВВП «Мрія» ТОВ, 2010. – 516 с.
3. Олексюк О. М. Музична педагогіка: навчальний посібник / О. М. Олексюк. – К.: КНУКіМ, 2006. – 188 с.
4. Пєхота О. Особистісно орієнтоване навчання: підготовка вчителя: монографія. – 2-е вид. доп. Та перероб. / О. Пєхота, А. Старева. – Миколаїв: Вид-во «Іліон», 2006. – 272 с.
5. Ростовський О. Я. Теорія і методика музичної освіти: Навчально-методичний посібник / О. Я. Ростовський. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2011. – 640 с.