Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ЗМІСТОВНО-СМИСЛОВЕ НАПОВНЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ

РАСТРУБА Тетяна Віталіївна –

викладач кафедри вокально-хорової майстерності

Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя

e-mail: [email protected]

Анотація

    Стаття присвячена проблемі змістовно-смислового наповнення особистісно орієнтованої загальної мистецької освіти дітей шкільного віку. Сформульовано власне бачення категорії «особистісно орієнтована загальна мистецька освіта», визначено її мету та завдання. Виокремлено змістовно-процесуальний, мотиваційний та позиційний компоненти, які складають її наповненість. Проаналізовано ефективний особистісно орієнтований дидактичний інструментарій, що використовується вчителем, до якого входять специфічні методи, прийоми, форми

Ключові слова: особистісно орієнтована загальна мистецька освіта, мета, завдання, змістовнопроцесуальний, мотиваційний, позиційний компоненти, методи, прийоми, форми.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Горбенко С. С. Історія гуманізації музичної освіти дітей шкільного віку: Навчальний посібник за модульно-рейтинговою системою навчання / С. С. Горбенко – Житомир: В.Б.Котвицький, 2008. – 416 с.

2. Лобова О. В. Формування основ музичної культури молодших школярів: теорія та практика / О. В. Лобова. – Суми: ВВП «Мрія» ТОВ, 2010. – 516 с.

3. Олексюк О. М. Музична педагогіка: навчальний посібник / О. М. Олексюк. – К.: КНУКіМ, 2006. – 188 с.

4. Пєхота О. Особистісно орієнтоване навчання: підготовка вчителя: монографія. – 2-е вид. доп. Та перероб. / О. Пєхота, А. Старева. – Миколаїв: Вид-во «Іліон», 2006. – 272 с.

5. Ростовський О. Я. Теорія і методика музичної освіти: Навчально-методичний посібник / О. Я. Ростовський. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2011. – 640 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись