Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ОРГАНІЗАЦІЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНІХ КЛАСІВ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

ВАРНАВСЬКА Лариса Іванівна –

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики музичного виховання, співу та хорового диригування

Криворізького державного педагогічного університету

e-mail: [email protected]

РИМАР Ліліана Анатоліївна –

вчитель-методист, спеціаліст вищої категорії

Енергодарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2.

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті висвітлено особливості ігрової діяльності учнів середніх класів на уроках музичного мистецтва, що є актуальним у процесі всебічного розвитку особистості. З’ясовано завдання ігрової діяльності, її цільові орієнтації; встановлено, за рахунок чого здійснюється реалізація ігрових прийомів і ситуацій на уроці; розкрито етапи підготовки та проведення педагогічної гри. Представлено практичні приклади та умови організації ігрової діяльності учнів на уроці музичного мистецтва в загальноосвітній школі.

Ключові слова: ігрова діяльність, гра, навчальний процес, урок, музичне мистецтво, завдання, мета, команда.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Борзова Л. П. Игры на уроке истории: метод. пособие для учителя / Л. П. Борзова. – М.: Изд-во Владос-Пресс, 2003. – С. 3945.

2. Боровских А. В. Игра: деятельность или мышление? / А. В. Боровских // Педагогика. – 2015, №7 – C. 51–58.

3. Педагогический словарь: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / [В. И. Загвязинский, А. Ф. Закирова, Т. А. Строкова и др.]; под ред. В. И. Загвязинского, А. Ф. Закировой. – М.: Издательский центр «Академия», 2008 – С. 81–82.

4. Рымарь Л. А. Уроки музыки в школе [метод. пособие] / Лилиана Анатольевна Рымарь. – Ростовна-Дону: «Феникс», 2015. – 237 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись