ПІДГОТОВКА ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПРОЕКТУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
ЛОКАРЄВА Юлія Валеріанівна –
кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри музичного мистецтва і хореографії,
Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розглядаються головні аспекти використання проектної діяльності у вищих навчальних закладах культури та мистецтва, ефективність застосування методу художньо-творчих проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва, висвітлюються основні етапи підготовки художньо-творчого проекту у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін.
Ключові слова: художньо-творчий проект, вчитель музичного мистецтва, музично-теоретична підготовка.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Горбенко О. Б. Метод художньо-творчих проектів у формуванні музично-виконавської компетентності майбутніх учителів музики / О. Б. Горбенко // Наукові записки серія: Педагогічні науки, 2016. – Вип. №155. – С. 55–59.
2. Масол Л. М. Загальна мистецька освіта: теорія і практика / Л. М. Масол. – К.: Промінь, 2006. – 432 с.
3. Олексюк О. М. Педагогіка духовного потенціалу особистості / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. – К.: Знання України, 2004. – 264 с.
4. Освітні технології: навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; за ред. О. М. Пєхоти. – К.: А.С.К., 2003. – 255 с.
5. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва: (теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Г. М. Падалка. – К.: Освіта України, 2008. – 274 с.
6. Пахомова Н. Ю. Метод учебного проекта в образовательном учреждении: пособие для учителей и студентов пед. вузов / Н. Ю. Пахомова. – М.: АРКТИ, 2003. – 112 с.
7. Тягло О. В., Цимбал П. В. Проектні технології: особливості впровадження у початковій школі // Початкове навчання та виховання. – Х. : Вид. група «Основа», 2008. – № 19–21.
8. Щолокова О. П. Проблема якості вищої музично-педагогічної освіти в контексті системного аналізу / О. П. Щолокова // Наук. записки НДУ ім. М. Гоголя. Психол.-пед. науки. – 2008. – № 4. – С. 16–19.