Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ

ВЕРГУНОВА Валерія Сергіївна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри мистецьких дисциплін

Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    Стаття присвячена висвітленню теоретичних основ формування ціннісного ставлення до мистецтва у майбутніх учителів початкової школи. Розглядаються погляди науковців щодо сутності понять «ставлення», «цінність», «ціннісне ставлення». Підкреслюється роль ціннісного ставлення до мистецтва як передумови здійснення мистецько-педагогічної діяльності в школі. Дається характеристика напрямків його формування та проблеми його актуалізації у процесі підготовки вчителів початкової школи.

Ключові слова: ставлення, цінність, ціннісне ставлення, мистецтво, мистецько-творча діяльність, підготовка вчителя початкової школи.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бех І. Д. Виховання особистості : в 2-х кн.– Кн. 1. / І. Бех. – К.: Либідь, 2003. – 280 с.

2. Выготский Л.С. Психология искусства / Л. С. Выготский [ред. М. Ярошевского.] – М.: Педагогіка, 1987. – 344 с.

3. Лазарчук А. Цінності людини у науковопсихологічному осмисленні / А. Лазарчук // Психологія і суспільство. – 2003. – №2. – С. 20–38.

4. Лэнге А. Введение в екзистенциальноаналитическую теорию эмоций: прикосновение к ценности / А. Лэнге // Вопросы психологии. – 2004. – №4. – С. 18–27.

5. Мясищев В. Н. Понятие личности в аспектах нормы и паталогии / В. Н. Мясищев // Психология личности в трудах зарубежных авторов. – СПб: Питер, 2000. – С. 34–41.

6. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Г. М. Падалка. – К.: Освіта України, 2008. – 274 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись