РІЗНОВИДИ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПЕТРЕНКО Марина Борисівна –
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри хорового диригування, вокалу та методики музичного навчання
Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розглянуто моделі та визначено сутність різновидів музично-виконавської інтерпретаційної діяльності, зокрема інтерпретаційної діяльності у галузі сольного виконавського музичного мистецтва та інтерпретаційної концертмейстерської діяльності. Репрезентовано штучно створені її зразки у вигляді схем, які відбивають і відтворюють у більш простому вигляді будову, взаємозв’язки і відношення між елементами досліджуваних діяльностей.
Ключові слова: модель, діяльність, інтерпретаційна діяльність, сольне виконавське музичне мистецтво, концертмейстерська діяльність.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Гольденвейзер А. Б. Об исполнительстве / Гольденвейзер А. Б. // Вопросы фортепианного исполнительства. – М.: Музыка, 1965. – Вып. 1. – С. 35–71.
2. Дахин А. Н. Педагогическое моделирование: сущность, эффективность и неопределенность / А. Н. Дахин // Педагогика. № 4, 2003. – С. 21–26.
3. Лузум Н. Я. Художественные и исполнительские аспекты совместной интерпретации: Возможности достижения единства исполнительских представлений певца и концертмейстера: Лекции по курсу «Теория и история исполнительства» / Наталья Яковлевна Лузум. – Казань: КГК, 1992. – 52 с.
4. Мур Дж. Певец и аккомпаниатор / Джеральд Мур: [пер. с англ.]. – М.: Радуга, 1987. – 432 с.
5. Педагогічний словник / За ред. М. Д. Ярмаченка. – К.: Педагогічна думка, 2001. – 536 с.
6. Філософський словник / [за ред. В. І. Шинкарука]. – К.: УРЕ, 1986. – 800 с.
7. Шендерович Е. М. В концертмейстерском классе: размышления педагога / Е. М. Шендерович. – М.: Музыка, 1996. – 206 с.