Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

РІЗНОВИДИ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ПЕТРЕНКО Марина Борисівна –

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри хорового диригування, вокалу та методики музичного навчання

Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглянуто моделі та визначено сутність різновидів музично-виконавської інтерпретаційної діяльності, зокрема інтерпретаційної діяльності у галузі сольного виконавського музичного мистецтва та інтерпретаційної концертмейстерської діяльності. Репрезентовано штучно створені її зразки у вигляді схем, які відбивають і відтворюють у більш простому вигляді будову, взаємозв’язки і відношення між елементами досліджуваних діяльностей.

Ключові слова: модель, діяльність, інтерпретаційна діяльність, сольне виконавське музичне мистецтво, концертмейстерська діяльність.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Гольденвейзер А. Б. Об исполнительстве / Гольденвейзер А. Б. // Вопросы фортепианного исполнительства. – М.: Музыка, 1965. – Вып. 1. – С. 35–71.

2. Дахин А. Н. Педагогическое моделирование: сущность, эффективность и неопределенность / А. Н. Дахин // Педагогика. № 4, 2003. – С. 21–26.

3. Лузум Н. Я. Художественные и исполнительские аспекты совместной интерпретации: Возможности достижения единства исполнительских представлений певца и концертмейстера: Лекции по курсу «Теория и история исполнительства» / Наталья Яковлевна Лузум. – Казань: КГК, 1992. – 52 с.

4. Мур Дж. Певец и аккомпаниатор / Джеральд Мур: [пер. с англ.]. – М.: Радуга, 1987. – 432 с.

5. Педагогічний словник / За ред. М. Д. Ярмаченка. – К.: Педагогічна думка, 2001. – 536 с.

6. Філософський словник / [за ред. В. І. Шинкарука]. – К.: УРЕ, 1986. – 800 с.

7. Шендерович Е. М. В концертмейстерском классе: размышления педагога / Е. М. Шендерович. – М.: Музыка, 1996. – 206 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись