Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

СТАНОВЛЕННЯ МЕТОДИКИ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ В УКРАЇНІ

ЛЮБАР Руслана Олександрівна –

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри методики музичного виховання, співу та хорового диригування

Криворізького державного педагогічного університету

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті висвітлені методико-практичні здобутки українських композиторів-класиків у галузі музичного виховання школярів. Описані основні положення розробленої композитором та педагогом М. Леонтовичем методики викладання музики в середній школі, дидактичні вимоги до уроку музики, методичні поради щодо засвоєння нотної грамоти і розвитку музичних здібностей учнів. Розглянуті ідеї відомих музичних діячів щодо створення методичної системи комплексного навчання музичному мистецтву школярів.

Ключові слова: музичне виховання, хоровий спів, нотна грамота, методична система.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Горбенко С. С. Історія гуманізації музичної освіти. Навчальний посібник за модульнорейтинговою системою навчання / Сергій Семенович Горбенко – Кам’янець-Подільський: Видавець ПП Зволейко Д. Г., 2007. – 348 с.

2. Леонтович М. Д. Практичний курс навчання співу у середніх школах України / Микола Дмитрович Леонтович. – Київ: Музична Україна, 1989. – 135 с.


3. Черкасов В. Ф. Теорія і методика музичної освіти: [підручник] / Володимир Черкасов – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – 528 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись