СТАНОВЛЕННЯ МЕТОДИКИ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ В УКРАЇНІ
ЛЮБАР Руслана Олександрівна –
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри методики музичного виховання, співу та хорового диригування
Криворізького державного педагогічного університету
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті висвітлені методико-практичні здобутки українських композиторів-класиків у галузі музичного виховання школярів. Описані основні положення розробленої композитором та педагогом М. Леонтовичем методики викладання музики в середній школі, дидактичні вимоги до уроку музики, методичні поради щодо засвоєння нотної грамоти і розвитку музичних здібностей учнів. Розглянуті ідеї відомих музичних діячів щодо створення методичної системи комплексного навчання музичному мистецтву школярів.
Ключові слова: музичне виховання, хоровий спів, нотна грамота, методична система.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Горбенко С. С. Історія гуманізації музичної освіти. Навчальний посібник за модульнорейтинговою системою навчання / Сергій Семенович Горбенко – Кам’янець-Подільський: Видавець ПП Зволейко Д. Г., 2007. – 348 с.
2. Леонтович М. Д. Практичний курс навчання співу у середніх школах України / Микола Дмитрович Леонтович. – Київ: Музична Україна, 1989. – 135 с.
3. Черкасов В. Ф. Теорія і методика музичної освіти: [підручник] / Володимир Черкасов – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – 528 с.