Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ДО ПИТАННЯ ПРО РОЛЬ ЕТАПУ УЧНІВСТВА У СТАНОВЛЕННІ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ ХУДОЖНИКА

РОМАНЕНКОВА Юлия Викторовна –

доктор искусствоведения, профессор, профессор

Киевской муниципальной академии эстрадного и циркового искусств

e-mail [email protected]

Анотація

    Основним завданням даного матеріалу є актуалізація ролі проблеми «учитель-ученик» у сучасному артпросторі, спроба простежити наступність і ставлення до неї представників різних арт-генерацій у площині сьогоднішньої художньої освіти, акцентувати як необхідність збереження традицій академічної освіти, так і надання молодому художнику права самостійного вибору вектора свого творчого розвитку.

Ключові слова: копіювання, наслідування, художник, формування стилю, індивідуальна манера, учень, учитель, творчість, мистецтво.

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Аристотель. Поэтика. Политика. Риторика. Поэтика. Категории / Аристотель. – Минск: Литература, 1998. – 1112 с.

2. Вазари Дж. Жизнеописания наиболее знаменитых живописцев, ваятелей и зодчих / Дж. Вазари // Под ред. А. Г. Габричевского. – М.: ООО «Издательство Астрель»: ООО «Издательство АСТ», 2001. – 560 с.


3. Гоген П. Ноа Но / П. Гоген. – СПб.: Азбука, Азбука-Аттикус, 2012. – 256 с.

4. Перрюшо А. Жизнь Сера. Перрюшо / А. Перюшшо. – М.: Радуга, 1992. – 192 с.

5. Романенкова Ю. Мировоззренческие универсалии периодов Stilwandlung в мировом художественном процессе / Ю. Романенкова. – К.: Химджест, 2009. – 120 с.

6. Шагал М. Моя жизнь / М. Шагал. – М.: Издво «ЭЛЛИС ЛАК», 1994. – 208 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись