Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ІННОВАЦІЙНО-ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ МИСТЕЦЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЯК ОСНОВА РЕАЛІЗАЦІЇ НОВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ ХХІ СТОЛІТТЯ

РАСТРИГІНА Алла Миколаївна –

доктор педагогічних наук, професор,

завідувач кафедри вокально-хорових дисциплін та методики музичного виховання

Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

ORCID ID 0000-0002-4393-2831

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглянуто можливості реформування професійної мистецької освіти на основі новітньої парадигми освіти ХХІ століття. Окреслено дискусійні питання, що наразі мають місце у системі підготовки фахівців мистецького спрямування та необхідність її переорієнтації на придбання майбутнім фахівцем стабільної основи для духовно-творчого саморозвитку та самореалізації на основі властивих духу часу демократичних цінностей. Представлено авторську позицію щодо можливостей застосування концепції духовності виховання як однієї із найбільш затребуваних моделей у новітній парадигмі освіти ХХІ століття, що розкриває нові горизонти духовного зростання майбутнього фахівця мистецького спрямування. Розглянуто умови відтворення інноваційно-творчого потенціалу мистецького освітнього простору закладів вищої освіти як основи реалізації новітньої парадигми освіти ХХІ століття, що зумовлюють підготовку фахівця мистецького профілю як суб’єкта і творця індивідуальної траєкторії власної професійної діяльності.

Ключові слова: парадигма освіти, освітній простір, вчитель музичного мистецтва.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Качур М. М. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / [редкол. : Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя: КПУ, 2016. – Вип. 51. – С. 174– 180.

2. Кевишас И. Пространство проявления духовности в процессе подготовки будущего учителя музыки в вузе // Науковi записки. Серiя: Педагогiчнi науки. Випуск 113. – Кіровоград: Кіровоградський державний педагогiчний унiверситет iм. В. Винниченка. – С. 3–13.

3. Клочкова Л. И. Развитие инновационного потенциала личности. Методическое пособие / Л. И. Клочкова. – М. : УЦ Перспектива, 2011. – 28 с.

4. Падалка Г. M. Теорія і методика мистецької освіти: інноваційна проблематика // Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент //

5. Г. М. Падалка. – Випуск 5. – К., 2010. – 368 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись