Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ РОДИННИХ ТРАДИЦІЙ У КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

СОКОЛОВСЬКА Олександра Семенівна –

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри дошкільної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

e-mail: [email protected]

СІЧКО Ірина Олександрівна –

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри початкової освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського

ORCID iD: 0000-0301-937316

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті висвітлюються теоретичні основи формування творчої особистості дитини. Розглядаються проблеми формування творчої особистості дитини дошкільного віку, чинники родинного середовища, що зумовлюють формування творчої особистості. Розкривається роль родини у формуванні творчої особистості дитини дошкільного віку. Вказується на зв’язок з такими якостями особистості як вигадка, оригінальність, ініціативність, творчість. Підкреслюється точка зору В. О. Сухомлинського, на формування творчої особистості в родині. Окремо розглядаються родинні традиції, що зумовлюють високі показники творчості, роль батька та матері у процесі соціалізації дітей дошкільного віку, вивчено основні засоби впливу на дитину дошкільного віку. Визначено зв’язок між часом та провідними педагогічними ідеями, що знаходять своє місце у теорії та практиці В. О. Сухомлинського – навчання, виховання, формування творчої особистості.

Ключові слова: формування, творчість, творча особистість, родина, традиція, родинні традиції, дитина дошкільного віку.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Базовий компонент дошкільної освіти. – К.: Дошкільне виховання, 2012. – № 7. – С. 4–19.

2. Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років / наук. кер. проекту В. О. Огневн’юк; авт. кол.: Г. В. Бєлєнька, О. Л. Богініч,
Н. І. Богданець-Білоскаленко; наук. ред.: Г. В. Бєлєнька, М. А. Машовець; Мін. осв. і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. – К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. – 304 с.

3. Сухомлинський В. О. Методика виховання колективу / В. О. Сухомлинський / Вибр. твори: у 5 т. – К.: Рад. школа, 1976. – Т. 1. – 687 с.

4. Сухомлинський В. О. Вибрані твори: у 5 т. / В. О. Сухомлинський. – К.: Рад. школа, 1976. – Т. 2. – 670 с.

5. Сухомлинський В. О. Вибрані твори: у 5 т. / В. О. Сухомлинський. – К.: Рад. школа, 1977. – Т. 3. – 670 с.

6. Сухомлинський В. О. Вибрані твори: у 5 т. // В.О. Сухомлинський. – К.: Рад. школа, 1977. – Т.4. – 637 с.

7. Сухомлинський В. О. Вибрані твори: в 5 т. / В. О. Сухомлинський. – К.: Рад. школа. – 1977. – Т.5. – 640 с.

 

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись