Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ІНСЦЕНІЗАЦІЯ КАЗОК В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК ФОРМА СОЦІАЛЬНОВИХОВНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ

КОЛЯДА Наталія Миколаївна –

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

e-mail: [email protected]

КРАВЧЕНКО Оксана Олексіївна –

доктор педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної та психологічної освіти, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті висвітлено діяльність Науково-дослідного центру педагогічного краєзнавства подвійного підпорядкування Національній академії педагогічних наук України та Міністерству освіти і науки України, створеного в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини, з вивчення і творчого впровадження спадщини Василя Сухомлинського в освітній простір. У цьому контексті інноваційною формою соціально-виховної роботи з дітьми та молоддю виступає Фестиваль «Інсценізація казок В. О. Сухомлинського», який було започатковано на факультеті соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини у 2016 році. Мета заходу – вивчення творчої спадщини Василя Сухомлинського з її застосуванням у сучасних умовах навчання майбутніх соціальних педагогів, соціальних працівників, психологів із умінням вирішувати сучасні соціально-педагогічні проблеми, керуючись мудрими порадами Великого вчителя.

Ключові слова: Василь Сухомлинський, діти, молодь, казки, інсценізація, соціально-виховна діяльність.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Василь Сухомлинський – видатний український педагог. Режим доступу: http://osvita.ua/vnz/reports/ukr_lit/14939/

2. Дейнега Л. Казки мудрості / Сухомлинський В. Пелюстка і квітка. Дружба. Дівчинка і ромашка. Радичков І. Якщо хочеш мати друзів / Л. Дейнега // Психолог. – 2002. – № 48. – С. 11–15.

3. Жеребньова Л. В., Артеменко Т. Б. Соціально-психологічний театр / авт. упоряд.: Л. В. Жеребньова, Т. Б. Артеменко. – К.: Шк. світ, 2011. – 120 с.

4. Казковий світ Василя Сухомлинського // Бібліотечка вихователя дитячого садка. – 2005. – № 9–10. – С. 1–119.

5. Ковальчук В. І. Спогади про В. Сухомлинського / В. І. Ковальчук. – К., 1990. – С. 201–204.

6. Майзенберг І. Виховний потенціал авторських казок В. О. Сухомлинського / І. Майзенберг // В. О. Сухомлинський у діалозі з сучасністю: збірн. наук. праць / за ред. проф. О. Є. Антонової, доц. В. В. Павленко. – Житомир: ФО-П Левковець Н. М., 2017. – С. 152–155.

7. Невиховані і виховані. Палець у чорнилі / Казки // Завуч. – 2006. – № 6. – С. 14–23.

8. Світельська-Дірко С. В. Виховання ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами казки в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / С. В. Світельська-Дірко; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка. – Житомир, 2017. – 20 с.

9. Сухомлинський В. Вогнегривий коник: Казки. Притчі. Оповідання / В. Сухомлинський. – К.: Знання, 2017. – 217 с.

10. Сухомлинський В. О. Вибрані твори в 5 т. / В. О. Сухомлинський. – К.: Рад. школа, 1976. – Т. 5: Вчити вчитися. – С. 426–436.

11. Сухомлинський В. О. Казки школи під голубим небом / В. О. Сухомлинський. – К., 1991. – 267 с.

12. Сухомлинський В. Педагогічний світ казки: Бесіда з марійськими вчителями 1967 р. // Освіта. – 2000. – 16 – 23 лютого. – С. 56–98.

13. Сухомлинський В. Я розповім вам казку… Філософія для дітей / В. Сухомлинський; Уклад. О. Сухомлинська. – Харків: ВД «Школа», 2016. – 576 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись