Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО У ПРОЕКТУВАННІ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦИФРОВИХ НАРАТИВІВ

ПАВЛЕНКО Наталія Олександрівна

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри музики

Полтавського національного педагогічного університету

імені В. Г. Короленка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглянуто педагогічний потенціал та функціональні особливості музики як складника мультимедійної розповіді, зʼясовано принципи добору музичного матеріалу у процесі проектування цифрових наративів, досліджено основні закономірності інтегрування музичного та інших видів мистецтва у наративних медіатекстах та особливості застосування музики у ході їхнього проектування.

    Ключові слова: музичне мистецтво, цифровий наратив, медіатекст, цифрове мистецтво, поліфункціональність музики, рефлексія.

Повний текст:

          Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Биков В. Цифрова гуманістична педагогіка відкритої освіти / В. Биков, М. Лещенко // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2016. – № 4. – С. 115–130.

2. Вергунова В. С. Методичні засади формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики початкової школи / В. С. Вергунова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – 2012. – №15 (250). – Ч. І. – С. 65–72.

3. Євстігнєєва Н. І. Поліфункціональність музичного мистецтва як детермінанта різнорівневого впливу на особистість / Наталія Євстігнєєва // Науковий вісник Чернівецького університету: зб. наук. праць. – Чернівці: Рута, 2000. – Вип. 89. – С. 20–27.

4. Концепція «Нова українська школа: Коцептуальні засади реформування середньої школи». [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalnaserednya/ua-sch-2016/konczepcziya.html. – Загол. з екрану.

5. Рева В. П. Музика в контексті соціальної практики особистості / Рева Валентин Павлович // Мистецтво та освіта. – 2015. – № 3 (77). – С. 12–15.

6. Тимчук Л. І. Концепція проектування цифрових наративів у навчанні майбутніх магістрів освіти / Лариса Тимчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2016. – № 10 (64). – С. 134–144.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись