МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО У ПРОЕКТУВАННІ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦИФРОВИХ НАРАТИВІВ
ПАВЛЕНКО Наталія Олександрівна –
кандидат педагогічних наук, доцент,
доцент кафедри музики
Полтавського національного педагогічного університету
імені В. Г. Короленка
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розглянуто педагогічний потенціал та функціональні особливості музики як складника мультимедійної розповіді, зʼясовано принципи добору музичного матеріалу у процесі проектування цифрових наративів, досліджено основні закономірності інтегрування музичного та інших видів мистецтва у наративних медіатекстах та особливості застосування музики у ході їхнього проектування.
Ключові слова: музичне мистецтво, цифровий наратив, медіатекст, цифрове мистецтво, поліфункціональність музики, рефлексія.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Биков В. Цифрова гуманістична педагогіка відкритої освіти / В. Биков, М. Лещенко // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2016. – № 4. – С. 115–130.
2. Вергунова В. С. Методичні засади формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики початкової школи / В. С. Вергунова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – 2012. – №15 (250). – Ч. І. – С. 65–72.
3. Євстігнєєва Н. І. Поліфункціональність музичного мистецтва як детермінанта різнорівневого впливу на особистість / Наталія Євстігнєєва // Науковий вісник Чернівецького університету: зб. наук. праць. – Чернівці: Рута, 2000. – Вип. 89. – С. 20–27.
4. Концепція «Нова українська школа: Коцептуальні засади реформування середньої школи». [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalnaserednya/ua-sch-2016/konczepcziya.html. – Загол. з екрану.
5. Рева В. П. Музика в контексті соціальної практики особистості / Рева Валентин Павлович // Мистецтво та освіта. – 2015. – № 3 (77). – С. 12–15.
6. Тимчук Л. І. Концепція проектування цифрових наративів у навчанні майбутніх магістрів освіти / Лариса Тимчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2016. – № 10 (64). – С. 134–144.