РОЛЬ ТВОРЧОГО ПІДХОДУ У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
ГРАБОВСЬКА Ірина Леонідівна –
кандидат педагогічних наук,докторант
їІнституту професійно-технічної освіти НАПН України
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розглядаються особливості прогресу суспільства через призму творчого потенціалу майбутніх фахівців, узагальнюються поняття творчість в науковій літературі; зʼясовується специфіка науково-дослідної діяльності, визначається низка факторів щодо формування творчої особистості майбутнього спеціаліста, пропонуються напрями оптимізації організаційно-інформаційних механізмів активізації науково-творчої діяльності студентів, які дозволять активізувати навчально-виховний процес, вирішити багато комунікативних та інформаційних проблем, сформувати крос-культурну, соціальну та інформаційну компетентність студента; сприятимуть розвитку творчої особистості.
Ключові слова: творчий потенціал, наукова творчість, науково-дослідна діяльність, прогрес суспільства, творча особистість.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Національний План дій щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010–2014 роки [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:// www. zakon.rada.gov.ua/go/128/2013
2. Биштова Э. А. Научно-исследовательская деятельность студентов как фактор профессионального развития студентов [Электронный ресурс] / Э. А. Биштова. – Режим доступа: http://www.lib.herzen.spb.ru/text/bishtova_20_49_ 253_257.pdf
3. Философия: Энциклопедический словарь / Под ред. А. Ивина. – М.: Гардарики, 2004. – 1072 с.
4. Платонов К. К. Структура и развитие личности / К. К. Платонов. – М.: Изд. Наука, 1986.– 324 с.
5. Сластенин В. А. Педагогическая деятельность как творческий процесс / В. А. Сластенин, С. Г. Перевалов //Педагогическое образование и наука – 2005. – № 1 – С. 25–34.
6. Концептуальні засади розвитку освіти України та її інтеграції в європейський освітній простір // Освіта. – 2005. – 12–19січня.
7. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: Світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека освітньої політики / за заг. ред. О. В. Овчарук. – К.: К.І.С., 2004. – 112 с.