СУЧАСНИЙ СТАН ВИЩОЇ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
ВОРОНОВА Надія Сергіївна –
кандидат філософських наук, доцент,
доцент кафедри культурології, естетики та історії
ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розглянуто сучасний стан культурологічної освіти в Україні. Проілюстровано основні тенденції, прогалини, суперечки. Наголошено про необхідність пошуку нових підходів до організації вищої культурологічної освіти. Стратегія розвитку повинна враховувати специфіку професійної діяльності та результати освітньої програми магістрантів. Провідним показником якості культурологічної освіти є сформовані у випускника компетенції, які не залежать від конкретного напряму підготовки.
Ключові слова: культурологічна освіта, тенденції розвитку, магістр культурології, професійні та загальні компетенції, модернізація вищої освіти
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Кондрацька Л. А. Теорія і технологія культурологічної підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних спеціальностей / Людмила Анатоліївна Кондрацька: Автореф. дис. докт. пед. наук: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Тернопіль, 2004. – 40 с.
2. Кравченко Л., Степаненко М. Культурологічна освіта в Полтавському педагогічному: теоретичні засади і досвід / Кравченко Л., Степаненко М. // Імідж сучасного педагога № 10 (149). – Полтава, 2014. – С. 3–7.
3. Кутузова Г. І. Актуальні проблеми культурологічної підготовки студентів університетів / Г. І. Кутузова // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. – № 19, 2009. – С. 9–12.
4. Маслов В. С. Теорія і практика культурологічної підготовки слухачів і курсантів вищих військових закладів освіти: автореф. дис. дра пед. наук: 13.00.04 / В. С. Маслов; Ін-т пед. і псих. проф. освіти АПН України. – К., 1998. – 35 с.
5. Шевнюк О. Л. Культурологічна освіта майбутнього вчителя: теорія і практика: монографія / О. Л. Шевнюк // – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2003. – 232 с.