Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

РЕЗУЛЬТАТИ ПІЛОТНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ЩОДО ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ДИСКУРСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ЕКОНОМІКИ

ХАЧАТРЯН Єва Левонівна

викладач кафедри іноземних мов та
перекладу, аспірант Харківського
національного економічного університету
імені Cемена Кузнеця
e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті проаналізовано результати пілотного експерименту, що було присвячено виявленню проблем, з якими стикаються студенти та викладачі гуманітарних дисциплін під час підготовки до професійної діяльності в умовах глобальної економіки. Результати проведеного дослідження є цінним орієнтиром для проектування  педагогічної системи та педагогічної технології формування міжкультурної дискурсивної компетентності майбутніх фахівців з економіки.

Ключові слова: пілотний експеримент, респонденти, міжкультурна комунікація, міжкультурна компетентність, міжкультурна дискурсивна компетентність, майбутні фахівці економіки.

Повний текст:

        Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Алёшина И. В. Поведение потребителей: учебн. / И. В. Алёшина. – М.: Экономистъ, 2006. – 525 с.
2. Закон України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 р. № 1556-VII // Офіційний вісник України. – 2014. – № 63.
3. Концепція розвитку економічної освіти в Україні // Освіта України. – 2004. – № 6. – С. 4–5.
4. Мескон М. Основы менеджмента / М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури; [пер. с англ.]. – М.: Дело, 2004. – 490 с.
5. Національна доктрина розвитку освіти від 22.04.2002 р. // Освіта України. – 2002. – № 33 (329).
6. Coats A. W. Economists in International Agencies. An Exploratory Study. – New York: Praeger, 1986.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись