Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

ОЛЕКСЕНКО Олена Олексіївна

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов
та перекладу Харківського національного економічного
університету імені Cемена Кузнеця
e-mail: [email protected]

Анотація

   У статті розкрито процес реалізації полікультурного підходу до викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах. На основі цілей і принципів окреслено зміст полікультурної компетентності майбутніх фахівців, що складається з мотиваційного, когнітивного та комунікативно-поведінкового компонентів. Закцентовано увагу на методах навчальної діяльності, що служать основою для розвитку вказаних компонентів.

Ключові слова: полікультурний підхід, викладання іноземних мов, вищі навчальні заклади, методи навчальної діяльності.  

Повний текст:

        Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Олексенко О. О. Педагогічні принципи підготовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності до міжкультурної комунікації / О. О. Олексенко // Наукові праці вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет»: Серія: Педагогіка, психологія і соціологія: Всеукр. наук. зб. – Красноармійськ, 2015. – № 1 (16). – С. 143–150.
2. Comparison of Culture with Iceberg [Електронный ресурс]. – Режим доступу: http://www.google.com.ua/search?q=comparison+of+culture+with+iceberg.
3. Hofstede G. S. Culture Consequences: НАУКОВІ ЗАПИСКИ Серія: Педагогічні науки Випуск 161 136 Comparing Values, Behaviours, Institutions and Organisations Across Countries / G. S. Hofstede. – Thousands Oaks: Sage Publications, 2001. – 216 p.
4. R. Kilmann, W. Thomas. Developing a Forced-Choice Measure of Conflict-Handling Behaviour: «The MODE» Instrument, Educational and Psychological Measurement, 1977. – P. 309–325.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись