Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЛОВОЇ ГРИ ЯК ІНТЕРАКТИВНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ ТРАНСПОРТНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВНЗ

МАКОВЄЙ Раду Григорович –

старший викладач кафедри іноземних мов

Харківського національного автомобільно-дорожнього університету

е-mail: [email protected]

Анотація

  У статті визначено сутність, специфіку та методичне забезпечення ділових ігор як важливої форми навчання студентів транспортних спеціальностей іншомовному спілкуванню. З’ясовано чинники, базовий рівень знань студентів нефілологічного профілю, професійно орієнтований характер фаху студентів, специфіку їхнього світогляду тощо, що дозволяють підготувати й провести ділову гру.

Ключові слова: сучасні методи навчання, ділова гра, функції ділової гри, методичне забезпечення ділових ігор, організація ділової гри.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Дроздова І. П. Наукові основи формування українського професійного мовлення студентів нефілологічних факультетів ВНЗ: монографія / І. П. Дроздова. – Харків, ХНАМГ, 2010. – 320 с.

2. Маслыко Е. А. Настольная книга преподавателя иностранного языка: Справочное пособие / Е. А. Маслыко, П. К. Бабинская, А.Ф. Будько. – Мн.: Вышэйшая школа, 1992. – 445 с.

3. Ніколаєва С. Ю. Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: підруч. для студ. вузів / С. Ю. Ніколаєва, О. Б. Бігич, Н. О. Бражник, С. В. Гапонова, Г. А. Гринюк, Т. І. Олійник, К. І. Онищенко, О. П. Петращук, Л. А. Сажко; ред.: К. І. Онищенко. – К.: Ленвіт, 1999. – 319 c.

4. Пометун О. Сучасний урок: Інтерактивні технології навчання / О. Пометун, Л. Пироженко. − К.: А.С.К., 2004. − 192 с.

5. Livingstone C. Role Play in Language Learning / C. Livingstone. − London, 1983. − 94 p.

6. Стюарт Дж. Тренинг организационных изменений / Дж. Стюарт. ¬− СПб.: Питер, 2001. − 256 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись