Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ

ПЕТРОВА Світлана Ігорівна –

аспірантка кафедри педагогіки

Житомирського державного університету

імені Івана Франка

e-mail: [email protected]

Анотація

    Уведення нових освітніх стандартів, входження України в Болонський процес стимулюють формування нових підходів і розробку принципово нових критеріїв якості освіти. У статті розглядається суть і зміст змішаного навчання, розглянуто та виділено основні переваги використання технологій змішаного навчання у професійній підготовці майбутнього вчителя.

Ключові слова: професійна підготовка; підготовка майбутнього вчителя; методи навчання; технології змішаного навчання; формування професійної компетентності.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Андропова Е. В. Технология смешанного обучения и ее роль в повышении качества
образования / Е. В. Андропова. – Информатика и образование, 2009. – № 8. – 114 c.

2. Гусарова Н. П. Достоинства смешанного обучения. – Режим доступа: URL:http// www.prrost.ru/ekspertiza/statvi publikacii/dostoinstva smeshannogo obucheniya

3. Мохова М. Н. Активные методы в смешанном обучении в системе дополнительного педагогического образования / М. Н. Мохова. – М.: 2005. – 155 с.

4. Armes С. The Role of the Teacher in Blended Learning: Data, Management, and Student Support. – Режим доступу: http://www.scilearn.com/blog/role-of-the-teacher-inblended-learning

5. Majumdar A. Blended Learning: Different combinations that work. – Режим доступу: http://www.gc-solutions.net/blog/blended-learningdifferent-combinations-that-work/

6. Nagel D. The Disruption of Blended Learning. – Режим доступу: https://thejournal.com/Articles/2011/07/06/TheDisruption-of-Blended-Learning.aspx

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись