Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

РОЗВИТОК ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ КІРОВОГРАДЩИНИ В ПЕРІОД ПЕРЕБУДОВИ

МУРОВАНА Ірина Володимирівна –

здобувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті автором досліджено процес перебудови хореографічної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах та позашкільних закладах естетичного спрямування Кіровоградщини. Проаналізовано проблеми становлення і розвитку дитячої хореографічної освіти краю наприкінці ХХ століття. Визначено вплив перебудови на організацію навчальновиховного процесу в хореографічних колективах області.

Ключові слова: перебудова, хореографічна освіта, хореографічні колективи, естетичне виховання.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Андрущенко В. П. Модернізація освіти: політика і практика // Педагогіка і психологія. – 2002. – №3. – С. 12–15.

2. Історія Кіровоградського обласного центру дитячої та юнацької творчості / Кизименко В. О., методист ОЦДЮТ. – Кіровоград, 2006. – 136 с.

3. Кремень В. Г. Філософія освіти ХХІ століття // Освіта України. – 2002. – №102 – 103. – С. 6–7.

4. Кремень В. Г. Модернізація освіти – важливий чинник соціального, економічного і політичного розвитку України. // Вісник НАН України. – 2001. – № 3 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www. nbuv.gov.ua/portal/All/herald/2001-03/7.htm

5. Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. – 2002. – №33. – С. 4–6.

6. Похиленко В. Ф. Танець між небом і землею / В. Ф. Похиленко. – Кіровоград: ІмексЛТД, 2012. – 352 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись