Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

ГАНЖЕЛА Сергій Іванович –

кандидат педагогічних наук, старший

викладач кафедри інформатики

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

  Статья посвящена формированию познавательной самостоятельности будущих учителей начальных классов как важного фактора творческих способностей индивида. Решить проблему сформированности познавательной самостоятельности можно на трех основных уровнях: репродуктивном, интерпретирующем, творческом.

Ключевые слова: самостоятельность, творческая самостоятельность, познавательная самостоятельность, репродуктивный уровень, интерпретирующий уровень, творческий уровень.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Галета Я. В. Пізнавальна самостійність студентів економічного коледжу / Я. В. Галета – Кіровоград: Вид-во ТОВ «КОД», 2008. – 228 с.

2. Ганжела С. І. Формування пізнавальної самостійності учнів основної школи в навчанні геометрії з використанням інформаційних технологій: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання (математика)» / С. І. Ганжела; Національний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 2010. – 20 с.

3. Комліченко О. О. Формування творчої самостійності студентів в навчальному закладі / О. О. Комліченко// Інформаційні технології в освіті, науці та виробництві – 2014. – вип. 2 (7). – С. 262–272.

4. Національна доктрина розвитку освіти [Електронний ресурс]. URL: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/U347_02.h tml

5. Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті болонського процесу / М. Ф. Шустваль, С. М. Шустваль, Т. І. Лядова, О. В. Волобуєва // Медична освіта. – 2013. – № 3. – C. 125–128.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись