Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНИХ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ

ЯКУБА Юлія Володимирівна

аспірант Південноукраїнського національного

педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського

e-mail: [email protected]

Анотація

    Знаходячись у контексті сучасних проблем мистецької освіти особливого значення набуває професійна підготовка майбутніх вчителів хореографії. Професійне становлення майбутнього вчителя відбувається на засаді педагогічних практик хореографічного спрямування, спеціальних дисциплін, відповідних умов та наявності особистісних і професійних якостей. Дослідження теоретичних підходів з означеної проблеми дозволило створити систему якостей, притаманних вчителю хореографії. До цієї системи належать: особистісні, професійні та спеціальні (хореографічні) якості. Здійснено педагогічне обгрунтування визначеної системи особистісних професійно значущих якостей та експериментально доведена їх ефективність у професійному зростанні майбутніх вчителів хореографії.

   Ключові слова: професійна підготовка, особистісно-професійні якості, вчитель хореографії.

Повний текст:

            Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Ильин Е. П. Психология для педагогов / Е. П. Ильин. – СПб.: Питер, 2012. – 640 с.

2. Кроль В. М. Психология и педагогика: учеб. пособ. для техн. вузов / В. М. Кроль. – М.: Высш. шк., 2001. – 319 с.

3. Кузьмина Н. В. Способности, одаренность, талант учителя / Н. В. Кузьмина. – Л.: Знание, 1985. – 322 с.

4. Кулюткин Ю. Н. Психологическая природа деятельности педагога // Творческая направленность деятельности педагога: Сб. науч. ст. – Л., 1978. – С. 7–10.

5. Мешко Г. М. Вступ до педагогічної професії: навч. посіб. / Г. М. Мешко. – К.: Академвидав, 2010. – 200 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись