Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ МУЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

РУДА Галина Станіславівна

аспірантка кафедри педагогіки мистецтва і

фортепіанного виконавства

Національного педагогічного університету

імені М. П. Драгоманова

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розкриваються педагогічні умови ефективного розвитку музичних здібностей молодших школярів в процесі ігрової діяльності. Обґрунтовано, що ефективність процесу розвитку музичних здібностей сприяє активізація мотиваційної спрямованості молодших школярів до музичної діяльності; забезпечення психологічного комфорту дітей під час музичних занять; забезпечення комплектування груп у позакласній роботі, повʼязаних з врахуванням вікових особливостей; опора на інтереси і потреби дітей в музичній діяльності.

   Ключові слова: педагогічні умови, молодші школярі, музична діяльність, ігрова діяльність.

Повний текст:

           Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Аникеева Н. П. Психологический климат в колективе / Н. П. Аникеева. – М.: Просвещение, 1989. – 224 с.

2. Братанич О. Г. Педагогічні умови диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи / О. Г. Братанич. – Кривий Ріг, 2008. – 20 с.

3. Бурлина Е. Я. О понятии «музыкальный интерес» / Е. Я. Бурлина. – Л., Музыка. 1975. – 56 с.

4. Бушуєва Н. О. Педагогічні умови формування навчальної мотивації дітей шестирічного віку / Н. О. Бушуєва. – Кривий Ріг, 2008. – 45 с.

5. Масол Л. М. Концепція загальної мистецької освіти / Л. М. Масол // Мистецтво та освіта. – № 1, 2004. – С. 12–14.

6. Нечволд Л. І. Педагогічні умови впровадження робочих зошитів з друкованою основою в процесі індивідуалізації навчання школярів / Л. І. Нечволд. – Харків, 2002. – С. 20– 41.

7. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Г. М. Падалка. – Київ: Освіта України, 2008. – 274 с.

8. Сіліна Г. О. Педагогічні умови формування психосоціальної компоненти здоровʼя молодших школярів / Г. О. Сіліна. – Київ, 2008. – 243 с.

9. Теорія та методика мистецької освіти. Наукова школа Г. М. Падалки: [колективна монографія] / під наук. Ред.. А. В. Козир. – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – С. 168–181.

10. Теплов Б. Избранные труды: В 2 т. / Б. Теплов. – М.: Педагогика, 1985. – Т. 1. – 328 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись