ВИКОРИСТАННЯ ФОЛЬКЛОРУ НА УРОКАХ МУЗИКИ
ПОЖАРСЬКА Анастасія-Олена Юріївна –
магістрант Інституту мистецтв Київського
університету імені Бориса Грінченка
e-mail: [email protected]
Анотація
Українські пісні – це найбільша, найдоступніша та найпопулярніша складова українського фольклору. Великі виховні можливості пісні полягають у поєднанні слова з музичним матеріалом. Використання українські пісні та побудова на її основі системи музичного виховання, повинні стати провідними принципами у музично-естетичному виховання молоді. Взаємозвʼязок фольклору з навколишнім життям сприяє прилученню учнів до цінностей української культури, виховує морально-естетичні якості характеру та патріотичні почуття, розширює світогляд та інтелект молоді в цілому.
Ключові слова: фольклор, освіта, виховання, традиції.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Авдієвський А. Т., Болгарський А. Г. та ін. Проект програм з музики середньої загальноосвітньої школи та позакласна робота з музики. 1–4 класи / А. Т. Авдієвський, А. Г. Болгарський. – К. – 1991. – 73 с.
2. Апраксина О. А. Методика музыкального воспитания в школе.: Уч. пособ. для студентов пед. ин-тов / О. А. Апраксина. – М.: Просвещение. – 1983. – 224 с.
3. Іваницький А. І. Українська народно-музична творчість: посібник для вищих та середніх учбових закладів / А. І. Іваницький. – К.: Музична Україна. – 1990. – 334 с.
4. Іваницький А. Українська народна музична творчість / А. Іваницький. – К.: Муз. Україна. – 333 с. 5. Кабалевский Д. Б. Воспитание ума и сердца. Книга для учителя. 2-е изд / Д. Б. Кабалевський. – М.: Просвещение, 1984. – 206 с.