Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ВИКОРИСТАННЯ ФОЛЬКЛОРУ НА УРОКАХ МУЗИКИ

ПОЖАРСЬКА Анастасія-Олена Юріївна –

магістрант Інституту мистецтв Київського

університету імені Бориса Грінченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    Українські пісні – це найбільша, найдоступніша та найпопулярніша складова українського фольклору. Великі виховні можливості пісні полягають у поєднанні слова з музичним матеріалом. Використання українські пісні та побудова на її основі системи музичного виховання, повинні стати провідними принципами у музично-естетичному виховання молоді. Взаємозвʼязок фольклору з навколишнім життям сприяє прилученню учнів до цінностей української культури, виховує морально-естетичні якості характеру та патріотичні почуття, розширює світогляд та інтелект молоді в цілому.

    Ключові слова: фольклор, освіта, виховання, традиції. 

Повний текст:

           Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Авдієвський А. Т., Болгарський А. Г. та ін. Проект програм з музики середньої загальноосвітньої школи та позакласна робота з музики. 1–4 класи / А. Т. Авдієвський, А. Г. Болгарський. – К. – 1991. – 73 с.

2. Апраксина О. А. Методика музыкального воспитания в школе.: Уч. пособ. для студентов пед. ин-тов / О. А. Апраксина. – М.: Просвещение. – 1983. – 224 с.

3. Іваницький А. І. Українська народно-музична творчість: посібник для вищих та середніх учбових закладів / А. І. Іваницький. – К.: Музична Україна. – 1990. – 334 с.

4. Іваницький А. Українська народна музична творчість / А. Іваницький. – К.: Муз. Україна. – 333 с. 5. Кабалевский Д. Б. Воспитание ума и сердца. Книга для учителя. 2-е изд / Д. Б. Кабалевський. – М.: Просвещение, 1984. – 206 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись