ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ ПОЛЬЩІ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В УКРАЇНІ
КРИВОХИЖА Ірина Валентинівна –
пошукувач кафедри педагогіки та освітнього
менеджменту Центральноукраїнського державного
педагогічного університету імені Володимира Винниченка
e-mail: [email protected]
Анотація
У статті розглядається інноваційний потенціал сучасної професійної підготовки майбутніх педагогівмузикантів в Польщі та можливості його використання в Україні. У статті проведений порівняльний аналіз навчальних планів та програм Зеленогурського університету (Польща) та Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (Україна).
Ключові слова: підготовка педагогів-музикантів, Польща, освіта, університети.
Повний текст:
СПИСОК ДЖЕРЕЛ
1. Eastern European Academy of Sciences – Електронний ресурс. – [Режим доступу]: http://eeas.org.ua/uk/osvita/polsha/
2. Кристопчук Т. Є. Напрями трансформації педагогічної освіти країн Європейського Союзу в Україну / Т. Є. Кристопчук // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2013. – Вип. 41. – С. 165–171.
3. Uniwersytet Zielonogórski – Електронний ресурс. – [Режим доступу] : http://www.uz.zgora.pl/index.php?informacje-ouczelni 4
. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка – Електронний ресурс. – [Режим доступу]: http://www.kspu.kr.ua/ua/
5. Education standards for the Music Education field of study, – Dz. U. of 13. September 2007. – attachment no. 20.
6. Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 17 stycznia 2012 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela Dz.U. 2012 poz. 131 – Електронний ресурс. – [Режим доступу]: file:///c:/users/%d0%94%d0%be%d0%bc/downloads/ d20120131.pdf