Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ХОРЕОГРАФІЇ

СИВОКОНЬ Юрій Михайлович

старший викладач кафедри хореографічних дисциплін

Центральноукраїнського державного педагогічного

університету імені Володимира Винниченка

e-mail:[email protected]

 

БОСИЙ Василь Сильвестрович

заслужений працівник культури України,

доцент кафедри хореографічних дисциплін

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail:[email protected]

Анотація

    У статті представлені різні підходи до визначення спрямованості особистості, її структурні компоненти – мотиви, потреби, інтереси, ідеали; розкривається поняття «професійна спрямованість», зокрема «професійна спрямованість майбутніх викладачів хореографії». Дана класифікація спрямованості, а також виявлено рівні її сформованості.

    Ключові слова: спрямованість, особистість, професійна спрямованість, викладач хореографії, потреби, інтереси, ідеали, професійна підготовка.

Повний текст:

          Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Ананьев Б. Г. О проблемах современного человекознания / Б. Г. Ананьев. – СанктПетербург, 2001. – 321 с.

2. Аниськина Н. Н. Профессиональная направленность как условие успешности в профессиональной деятельности / Н. Н. Аниськина // Инновационные процессы в подготовке преподавателя технологии, предпринимательства, экономики: [материалы между нар. науч. практич. конф.]. – Тула: ТГПУ, 1998. – С. 4–6.

3. Зорилова Л. С. Поиск духовных идеалов личности в науке, культуре и музыкальном искусстве: монография / Л. С. Зорилова. – М.: Альма Матер; Академический проект, 2008. – 253 с.

4. Леонтьев А. Н. Избранные психологические произведения: в 2 т. / А. Н. Леонтьев – М.: Педагогика, 1983. – Т. 2. – 318 с.

5. Мясищев В. Н. Основные проблемы и современное состояние психологии отношений // В. Н. Мясищев // В кн.: Психологическая наука в СССР. – М., Изд-во АПН РСФСР, 1960, – т. II. – С. 110–125.

6. Никитин В. Ю. Формирование творческой личности балетмейстера (в процессе профессионального обучения) / В. Ю. Никитин // Искусство и образование. – 2007. – №4. – С. 45–66.

7. Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. – М., 1973. – 176 с.

8. Сластенин В. А. Педагогика / В. А. Сластенин. – М.: Издательский центр «Академия», 2005. – 321 с.

9. Узнадзе Д. М. Экспериментальные основы психологии установки / Д. М. Узнадзе. – М., 1949. – 432 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись