Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ІНТЕРПРЕТАЦІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА

СПІНУЛ Ігор Васильович

доцент кафедри музичного мистецтва і хореографії

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті здійснюється аналіз художньо-інтерпретаційного процесу, визначається його зміст, структура, етапи. Зазначено, що досліджувана проблема актуалізується як структурний компонент загальної освітньої парадигми. Подано професійно якісні характеристики майбутніх вчителів-хореографів, які трансформуються у відповідні художньо-інтерпретаційні компетенції, котрі створюють складну інтегративну систему, репрезентуються надалі в практичній діяльності і виявляються в усіх видах хореографічної діяльності.

    Ключові слова: художня інтерпретація, хореографічне мистецтво, майбутній вчитель, сценічне виконавство, художній образ.

Повний текст:

         Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Басин Е. Я. Психология художественного творчества (Личностный подход) / Е. Я. Басин. – М.: Знание, 1985. – 64 с.

2. Бахтин М. М. Проблемы поэтики Достоевского / М. М. Бахтин. – М.: Советский писатель, 1963. – 362 с.

3. Блудова В. В. Природа и структура художественного восприятия / В. В. Блудова // Эстетические очерки. – М.: Музыка, 1977. – Вып. 4. – С. 114–152.

4. Выготский Л. С. Психология искусства / Л. С. Выготский; под ред. М. Г. Ярошевского. – М.: Педагогика, 1987. – 345 с.

5. Горбенко О. Б. Формування музичновиконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва: монографія / О. Б. Горбенко. – Харків, Мачулін 2017. – 210 с.

6. Гуренко Е. Г. Проблемы художественной интерпретации: философский анализ / Е. Г. Гуренко. – Новосибирск: Наука, 1982. – 256 с.

7. Ильин Е. П. Психология творчества, креативности, одаренности [Текст] / Е. П. Ильин. – СПб.: Питер, 2009. – 448 с.

8. Каган М. С. Искусство и общение / М. С. Каган // Мир общения: проблемы межсубъектных отношений. – М.: Политиздат, 1988. – 319 с.

9. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва: теорія і методика мистецьких дисциплін: [навч. посіб.] / Падалка Галина Микитівна. – К.: Освіта України, 2008. – 274 с.

10. Рудницька О. П. Педагогіка загальна та мистецька: навч. посіб. / Оксана Рудницька. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005. – 358 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись