Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Прем’єра мюзиклу «Як монстри Рутенію рятували»

Важливою складовою авторського курсу професора Единбурського університету Найджела Осборна, запропонованого здобувачам освіти зі спеціальностей «014 Середня освіта (Музичне мистецтво)», «014 Середня освіта (Образотворче мистецтво)», «023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація», «024 Хореографія», «053 Психологія» у межах міжнародної об’єднаної програми «Арт-комунікації та травмоінформована допомога через мистецтво», є практична реалізація набутих знань, розумінь і способів дій у квазіпрофесійній діяльності. Тож під час щомісячних тренінгів професора відбувалося поступове залучення студентів до співтворчості з дітьми, однією із форм якого, за бажанням вихованців музичної школи № 2, стало створення мюзиклу «Як монстри Рутенію рятували». Головним завданням спільного творення з дітьми, стало набуття студентами досвіду арт-комунікаційної взаємодії з дитячою аудиторією різнорівневої музичної підготовки, концентруючись на процесі, а не на результаті.

Травневі зустрічі з професором Найджелом Осборном

Відповідно до встановленого розкладу регулярних лекцій у поточному навчальному році за оновленою програмою «Арт-комунікації та травмоінформована допомога» на кафедру мистецької освіти завітав професор Единбурзького університету Найджел Осборн. Цього разу діяльність студентів здебільшого була зосереджена на практичній роботі з учнями музичної школи № 2. Розпочалася робота в неділю із генеральної репетиції мюзиклу.

Фахівці з Великої Британії прочитали курс лекцій з травмоінформованої допомоги через мистецтво на кафедрі мистецької освіти

Протягом квітня-травня 2024 р. у межах міжнародної програми «Арт-комунікації та травмоінформована допомога», що реалізується протягом поточного навчального року у ЦДУ ім. В. Винниченка, провідні британські науковці та практики прочитали курс лекцій з травмоінформованої допомоги через мистецтво для бакалаврів і магістрантів за освітньо-професійними програмами: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво); 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво); 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація; 024 Хореографія; 053 Психологія. Ці лекції навчать студентів мистецтва та психології, як допомагати дітям та дорослим під час війни, долати посттравматичний стрес і відновлювати психічне здоров’я.

Підсумки VII Міжнародної студентської науково-практичної конференції «Музика війни у ретроспективному та сучасному контексті»

16 травня 2024 року на кафедрі мистецької освіти відбулася VII Міжнародна студентська науково-практична конференція «Музика війни у ретроспективному та сучасному контексті». З вітальним словом виступили проректор з наукової роботи, доктор психологічних наук, доцент Лілія Клочек; завідувачка кафедри, кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Стрітьєвич; берегиня конференції, доктор педагогічних наук, професор Алла Растригіна. Координатор конференції – кандидат педагогічних наук, доцент Жанна Колоскова.

До дня самоврядування на факультеті педагогіки, психології та мистецтв

У день самоврядування студенти спеціальності 016 СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА обрали складні соціальні питання для опрацювання з педагогіки. 

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись