• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Методична перспектива

Підготовка до активної педагогічної практики студентів груп № 41, 43 та 25 факультету педагогіки та психології, що навчаються на освітньо-кваліфікаційному рівні «бакалавр», здійснюється задовго до її початку (початок ІІ семестру 2012 – 2013 навчального року). Йдеться про підготовку з методики викладання другої, російської, мови під керівництвом доцента кафедри методик дошкільної та початкової освіти Живицької Людмили Василівни.

Розробка та захист студентських робіт здійснюється у вигляді «Методичної скарбнички» за розділами програми з російської мови у початкових класах України, а саме:

  • картотеки дидактичних ігор, спрямованих на формування мовленнєвих навичок та умінь на І етапі навчання другої мови;
  • картотеки прийомів з удосконалення навичок читання/письма російською мовою, прийомів само- та взаємоконтролю за якістю класного та позакласного читання тощо.

Студентами групи № 25 проведено конкурс динамічних пауз, поєднаних з фонозарядками (римованими рядками, відомими чи написаними студентами віршами), пісеньками, які враховують лексичний, орфоепічний мінімум для початкових класів. Студенти групи № 43 здійснили захист прийомів, що спонукають дітей до перевірки їхнього вміння уважно читати та систематизувати книжки з позакласного читання.

Матеріал «Методичних скарбничок» згодом студенти використовують для розробки конспектів уроків/занять під час проходження педагогічної практики. Наприклад, позакласне заняття з російської мови опирається на ігри («Назви свята» за звуками, малюнком, загадками; «Склади слово з анаграми»; «Загадай свято товаришам», «Святкова телеграма», «Дарунок» тощо») для удосконалення лексичних, орфоепічних, орфографічних, граматичних навичок.

Матеріали підготувала доцент кафедри методик дошкільної та початкової освіти Живицька Л. В.

 

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись