Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Зустріч із стейкхолдером

6 грудня 2023 року відбулась зустріч із стейхолдером, директоркою ІРЦ №1 на тему: «Перспективи трансформації спеціальної освіти».

Захист магістерських досліджень зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки ОПП «Позашкільна освіта»

20.12.2023 року відбувся захист магістерських досліджень студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки ОПП «Позашкільна освіта» денної та заочної форми навчання в очному і дистанційному форматі.

Обговорення ОПП «Позашкільна освіта», ОПП «Педагогіка вищої школи» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011Освітні, педагогічні науки

Стратегія реформування вищої освіти передбачає створення системи моніторингу та постійного поліпшення якості вищої освіти, що відповідає рекомендаціям і стандартам Європейського простору вищої освіти, враховує кращі світові практики та виступає головною технологією досягнення відповідності освітньої системи вимогам і потребам суспільства.

У зв’язку з цим 14 грудня 2023 р. членами кафедри педагогіки та спеціальної освіти та при залученні зовнішніх й внутрішніх стейкхолдерів, здобувачів вищої освіти було проведене обговорення освітніх програм: ОПП «Позашкільна освіта», ОПП «Педагогіка вищої школи» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки.

Підсумки засідання семінару кафедри педагогіки та спеціальної освіти з проблеми «Самоосвіта як здатність особистості до професійного успіху: історичний аспект»

14.12.23 року у форматі он-лайн відбулося підсумкове у 2023 р. засідання методологічного семінару кафедри педагогіки та спеціальної освіти. Зі вступним словом до присутніх звернувся завідуючий кафедрою к.п.н., професор Рацул А. Б., наголосивши на значущості самоосвітньої діяльності у процесі професійного становлення особистості та розгляду об’єктивного механізму виникнення самоосвіти в антропогенезі, зародження феномена самоосвіти особистості, технології, стратегії і моделі самоосвіти.  

Обговорення освітньо-професійної програми Спеціальна освіта (Олігофренопедагогіка і логопедія) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Тісний зв’язок та співпраця зі стейкхолдерами щодо підготовки майбутніх фахівців стає нагальною потребою сучасної вищої освіти. Тому одним із важливих чинників забезпечення якості підготовки сучасних фахівців є тісна співпраця зі стейкхолдерами, тобто колом осіб, які є зацікавленими у майбутніх випускниках.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись