Архів новин Кафедри методик дошкільної та початкової освіти до 2022р.
Архів новин Кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти до 2022р.
4 березня 2023 року на платформі Zoom відбулась гостьова лекція «Якісна школа – сучасний простір для комфортної освіти» для магістрантів та бакалаврів спеціальності 013 Початкова освіта та 011 Освітні педагогічні науки.
Детальніше...
7 березня 2023 року на платформі Zoom гостьову лекцію для магістрів спеціальності 013 Початкова освіта з дисципліни «Організація освітнього середовища в початковій школі» провела канадська вчителька наша випускниця за спеціальністю Початкова освіта. Англійська мова в початковій школі Уляна Станіславівна Бойко.
Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Галузь знань: _01 Освіта / Педагогіка___
Спеціальність: ___012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта__
У Центральноукраїнському державному університеті імені Володимира Винниченка на факультеті педагогіки, психології та мистецтв освітній процес спрямований на стимуляцію естетичного розвитку особистості і характеризується наявністю наступних взаємопов’язаних складових: формування естетичної свідомості, розвиток потреби та вміння в здобувачів будувати своє життя за законами краси, утвердження ідеалів краси у всіх сферах діяльності.
Рівень вищої освіти: другий (магістерський) рівень вищої освіти
Галузь знань: _01 Освіта / Педагогіка___
Спеціальність: ___012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта__
Освітній компонент програм підготовки здобувачів спеціальності 012 Дошкільна освіта та 013 Початкова освіта, спрямований на вивчення проблем емоційного інтелекту, формує в майбутніх педагогів здатність до розуміння емоцій та управління ними і готує до розвитку відповідних умінь у майбутніх фахівців.
Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Галузь знань: _01 Освіта / Педагогіка___
Спеціальність: ___012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта__
У Центральноукраїнському державному університеті імені Володимира Винниченка під час підготовки педагогів спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 013 Початкова освіта процес розвитку емоційного інтелекту не лінійний, а концентричний, що відображає логіка побудови фахових дисциплін у навчальному плані.