Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Упровадження особистісно зорієнтованого підходу до навчання шляхом застосування ейдотехнік

Упровадження особистісно зорієнтованого підходу до навчання шляхом застосування ейдотехнік

Під час вивчення і закріплення матеріалу з дисципліни «Педагогіка дошкільна» використовуємо ейдотехніки.

Ейдотехніка – це технологія обробки, зберігання та відтворення інформації, яка базується на використанні найбільш ефективних і перевірених методів запам’ятовування, заснованих на максимальному використанні образного типу інформації.

Ейдетичний образ виступає як суб’єктивний, яскравий, наочний. Тому його називають «живою» пам’яттю.

Основна формула, що відображає суть методів ейдетики: УЯВА+ПОЗИТИВНІ ЕМОЦІЇ = ЗАСВОЄНА ІНФОРМАЦІЯ

Методи ейдетики розширюють творчі можливості здобувачів освіти, формують уміння ефективно і самостійно навчатися, підвищують самооцінку завдяки результативності в навчанні, пробуджують цікавість та допитливість, створюють психологічний комфорт.

Застосування прийомів ейдетики дає змогу створити освітнє розвивальне середовище, у якому теорія і практика засвоюються одночасно. Це у свою чергу сприяє розвитку світогляду, логічного мислення, виявляє та реалізує індивідуальні можливості здобувачів. При цьому освітній процес організовується так, що здобувачі освіти шукають зв’язок між новими та вже отриманими знаннями; мають змогу зробити «відкриття», формують свої ідеї та думки за допомогою різноманітних засобів, навчаються співробітництва. Таким чином, здійснюється особистісно зорієнтований підхід до навчання.

Інформацію підготувала доцент Тетяна Прибора

Відео 1

Відео 2

Відео 3

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись