Упровадження особистісно зорієнтованого підходу до навчання шляхом застосування ейдотехнік
Під час вивчення і закріплення матеріалу з дисципліни «Педагогіка дошкільна» використовуємо ейдотехніки.
Ейдотехніка – це технологія обробки, зберігання та відтворення інформації, яка базується на використанні найбільш ефективних і перевірених методів запам’ятовування, заснованих на максимальному використанні образного типу інформації.
Ейдетичний образ виступає як суб’єктивний, яскравий, наочний. Тому його називають «живою» пам’яттю.
Основна формула, що відображає суть методів ейдетики: УЯВА+ПОЗИТИВНІ ЕМОЦІЇ = ЗАСВОЄНА ІНФОРМАЦІЯ
Методи ейдетики розширюють творчі можливості здобувачів освіти, формують уміння ефективно і самостійно навчатися, підвищують самооцінку завдяки результативності в навчанні, пробуджують цікавість та допитливість, створюють психологічний комфорт.
Застосування прийомів ейдетики дає змогу створити освітнє розвивальне середовище, у якому теорія і практика засвоюються одночасно. Це у свою чергу сприяє розвитку світогляду, логічного мислення, виявляє та реалізує індивідуальні можливості здобувачів. При цьому освітній процес організовується так, що здобувачі освіти шукають зв’язок між новими та вже отриманими знаннями; мають змогу зробити «відкриття», формують свої ідеї та думки за допомогою різноманітних засобів, навчаються співробітництва. Таким чином, здійснюється особистісно зорієнтований підхід до навчання.