10 студентів та 8 викладачів ЦДУ імені Володимира Винниченка пройшли конкурсний відбір для участі у міжнародному проєкті DILLUGIS (Digital Labs & Lectures for Ukrainian, German & International Students) для онлайн навчання за курсами Східно-Баварського університету Амберг-Вайден.
Детальніше...
03 жовтня 2024 року на факультет математики, природничих наук та технологій Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка завітали поважні гості – директор Первозванівського ліцею Курлова Оксана Михайлівна та вчитель біології Гореленко Інна Леонідівна, які в минулому були випускниками нашого факультету. Під час зустрічі з Оксаною Михайлівною та Інною Леонідівною науково-педагогічні працівники кафедри математики та цифрових технологій (проф. Р.Я.Ріжняк, проф. М.І.Садовий, проф. О.М.Трифонова) та кафедри педагогіки та спеціальної освіти (доц. І.П.Краснощок) обговорили перспективи розвитку спеціальностей Середня освіта (Математика), Професійна освіта (Цифрові технології), Статистика та Освітні, педагогічні науки.
З 30 вересня по 4 жовтня 2024 року на базі Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника в м. Івано-Франківськ відбувся XV з’їзд Українського ботанічного товариства. Організатори з’їзду - Українське ботанічне товариство, Національна академія наук України, Інститут ботаніки імені М.Г. Холодного, Міністерство освіти і науки України, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Херсонський державний університет.
На засіданні гуртка «Сreative communication» кафедри менеджмену та підприємництва було обговорено участь здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти кафедри менеджменту та підприємництва (Гончаренко Марія (ЕК22Б), Майданик Роман (ЕК22Б), Дума Каріна (ЕК23Б) та Соменко Вадим (ЕК22Б-С)), які долучились до Міжнародної зимової школи Жана Моне.
На нашому факультеті систематично здійснюється взаємовідвідування занять викладачами, що сприяє обміну професійним досвідом, удосконаленню освітньої програми та підвищенню ефективності освітнього процесу. Це дозволяє не тільки вдосконалювати методи викладання, але й створювати середовище для впровадження новітніх освітніх технологій та формування командної роботи.