Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Обговорення ОП Середня освіта (Природничі науки) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Обговорення ОП Середня освіта (Природничі науки) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Якісна підготовка здобувачів вищої освіти з урахуванням сучасних вимог ринку праці вимагає тісної взаємодії з випускниками відповідних освітніх програм. У зв’язку з цим гарантом ОП Середня освіта (Природничі науки) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Валентиною Плющ проведена зустріч (у змішаному форматі) з випускниками цієї ОП. До зустрічі долучились Діана Коврига, Яна Закушняк, Ярослав Козурак та Тетяна Кирпа (вчитель фізики КЗ «Олексіївський ІТ ліцей» Піщанобрідської ТГ; наразі здобувач освіти за ОП «Середня освіта (Природничі науки)» магістерського рівня вищої освіти).

Під час презентації нової редакції освітньої програми гарант Валентина Плющ зосередила увагу на таких питаннях:

– удосконалення профілю освітніх програм у частині опису, програмних результатів навчання, переліку загальних і фахових компетентностей здобувачів вищої освіти тощо;

– трансформація навчального плану за відповідною освітньої програмою в частині логічної послідовності та взаємозв’язку компонентів і дисциплін; 

– удосконалення методичного, організаційного, інформаційного забезпечення освітньої програми потрібними ресурсами; 

– планування та координація подальших спільних дій щодо впровадження інноваційних технологій і сучасних форм, методів навчання;

– обговорення досвіду створення аналогічних програм інших вітчизняних закладів вищої освіти.

Під час розгляду ОП Середня освіта (Природничі науки)  випускники наголосили, що випускники закцентували, що її беззаперечна перевага – формування у студентів soft skills. Зокрема, це забезпечується достатньо великим вивчення освітніх компонентів як із циклу загальної підготовки (української мови, філософії, іноземної мови, інформаційно-комунікаційними технологіями тощо), так і освітніми компонентами циклу професійної підготовки. Зазначено, що підготовка за ОП дозволяє на високому рівні сформувати як фахові, так і загальні компетентності, зокрема такі, як здатність діяти соціально відповідально та свідомо; здатність працювати в команді, здатність до адаптації та дії в новій ситуації, здатність використовувати сучасні цифрові технології і пристрої для дослідження природничих явищ; створювати інформаційні ресурси з природничих наук, здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.

Також обговорили пропозиції щодо покращення програми та надали свої пропозиції. Зокрема Тетяна Кирпа та Яна Закушняк наголосили на необхідності доповнення професійного складника проблематикою формування індивідуальної освітньої траєкторії навчання дітей з особливими освітніми портебами.

Зібрана інформація під час обговорення буде врахована під час удосконалення змісту  підготовки здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньою програмою «Середня освіта (Природничі науки)».

Інформацію підготувала – д.п.н., професор Валентина Плющ

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись