5 листопада 2024 року за ініціативи кафедри менеджменту та підприємництва, студенти груп ЕК 24Б, ЕК22Б, ЕК23Б та МЛ23Б спеціальностей 051 Економіка (Економічна безпека) та 073 Менеджмент (Логістика) факультету математики, природничих наук та технологій ЦДУ ім. В. Винниченка завітали з екскурсією до Регіонального відділення ПриватБанку у місті Кропивницькому.
Детальніше...
В рамках вивчення освітнього компоненту 12 «Макро- та мікроекономіка» доцент кафедри менеджменту та підприємництва Оксана Буткевич кожного останнього вівторка місяця ініціює серед студентів груп ЕК24Б,та МЛ 24Б спеціальностей 051 Економіка ОП Економічна безпека та 073 Менеджмент ОП Логістика ЦДУ ім. В. Винниченка долучатись до проведення Музеєм грошей Спеціального віртуального туру для студентів та молоді з теми «Історії грошового обігу України: таємниці скарбів та витоки заощаджень» із отриманням сертифікату.
До державного свята Дня Гідності та Свободи викладачі та студенти факультету долучаються до Всесвітнього Дня Гідності.
Усесвітній День Гідності (Global Dignity Day, globaldignity.org) — це незалежний, соціальний, політично й релігійно нейтральний проєкт, мета якого — спонукати молодь, учнівство й студентство керуватися почуттям власної гідності у своїх повсякденних діях.
У рамках проєкту DILLUGIS (Digital Labs & Lectures for Ukrainian, German & International Students) студенти спеціальності 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології) Василь Пашківський (ЦТ22Б) та Роман Островський (ЦТ24М) успішно завершили дистанційний курс «Communication in IT projects» (5 кредитів, форма контролю – екзамен) в East-Bavarian Technical University Amberg-Weiden (Німеччина). Під час навчання студенти опановували основи професійного спілкування в команді, вдосконалювали навички англійської мови та переймали досвід спілкування з іноземними студентами.
Студенство завжди відчуває новітнє дихання перспектив майбутнього, стурбовано здійснює пошук ефективних шляхів до відшукання свого місця у суспільстві, та чим керуватися, щоб побудувати успішну кар’єру, задовольнити власні потреби тощо. А тому не дивно, що серед великої кількості дисциплін, які були запропоновані для вільного вибору значна частина студентів-бакалаврів спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології) обрали навчальну дисципліну “Технології та стратегії сталого розвитку” (викладач: д.пед.н., проф. М.І.Садовий), бо якраз ця дисципліна в значній мірі дає відповідь на проставлені проблеми.