Виробнича практика є невід’ємною частиною освітнього процесу Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка та реалізується відповідно до графіка освітнього процесу: для здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (8 семестр); тривалість (6 тижнів) та обсяг проведення (270 год. 9 кред. ECTS), що визначається навчальними планами. Метою практики є забезпечення зв’язку між науково-теоретичною та практичною підготовкою студентів, отримання студентами початкового досвіду педагогічної діяльності, формування у них творчого дослідницького підходу до роботи педагога.
Детальніше...
На факультеті математики, природничих наук та технологій відбулася важлива зустріч студентів груп ЦТ24Б, ЦТ23Б, ЦТ21Б, М24Б (спеціальності: Професійна освіта (Цифрові технології) та Середня освіта (Математика) з практичним психологом ЦДУ імені Володимира Винниченка О.М.Гуровою на тему «Вплив стресу на життя і стосунки студентів». До зустрічі долучилися завідувачка кафедри математики та цифрових технологій О.М.Трифонова, професор кафедри, доктор наук М.І.Садовий, гарант освітньої програми «Професійна освіта (Цифрові технології)» С.О.Шлянчак, старший викладач кафедри, кандидат наук Д.В.Соменко.
У рамках проєкту DILLUGIS (Digital Labs & Lectures for Ukrainian, German & International Students) студенти спеціальності 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології) Василь Пашківський (ЦТ22Б) та Роман Островський (ЦТ24М) успішно завершили дистанційний курс «Project Management and Agile Methods» (5 кредитів, форма контролю – модульна робота) в East-Bavarian Technical University Amberg-Weiden (Німеччина).
03 лютого 2025 року для студентів спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) спеціалізація: 015.39 Цифрові технології розпочалися виробничі практики.
5 лютого 2025 року науково-педагогічні працівники кафедри математики та цифрових технологій д.пед.н., проф. О.М. Трифонова та к.пед.н. Д.В. Соменко долучилися до онлайн-зустрічі Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України з Головою Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (НАЗЯВО) Андрієм Бутенком. Темою обговорення стали «Основні параметри внутрішньої системи забезпечення якості: застосування для покращення освітніх програм третього рівня вищої освіти». Говорили про систему якості вищої освіти: що змінилося для університетів?