
Студенти Цифровики 4 курсу успішно захистили курсові роботи з методики професійного навчання та навчання інформатичних дисциплін
16 травня 2025 року студенти групи ЦТ21Б освітньої програми Професійна освіта (Цифрові технології), успішно захистили курсові роботи з методики професійного навчання та методики навчання інформатичних дисциплін.
Кожна курсова робота демонструвала високий рівень педагогічної підготовки, інноваційний підхід до викладання сучасних цифрових технологій та актуальність обраних тем для системи професійної освіти. Студенти досліджували методичні аспекти викладання складових цифрової компетентності та технічної творчості.
Бокатенко Михайло Олексійович презентував роботу на тему «Методика навчання основам відеомонтажу на прикладі створення відеокліпу», акцентуючи увагу на креативності у навчанні цифрових медіа.
Іванов Кирило Володимирович дослідив «Методику навчання моделюванню дронів-кур’єрів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти», що є надзвичайно актуальним у контексті розвитку безпілотних технологій.
Рябоконь Марина Сергіївна у своїй роботі «Методика організації самостійної роботи у закладах професійної (професійно-технічної) освіти» висвітлила важливість формування автономного навчання у здобувачів освіти.
Стець Микола Юрійович представив методику викладання 3D моделювання, що має велике значення для формування просторового мислення та технічних навичок у студентів.
Урсу Олександр Сергійович підготував роботу на тему «Методика навчання основ теорії створення постерів у закладах професійної освіти», акцентуючи на візуальній грамотності як елементі цифрової компетентності.
Чернуха Богдан Сергійович запропонував два аспекти: реалізацію принципу неперервності освіти під час навчання автоматизації та методику поетапного навчання автоматизації розумного будинку з Arduino – поєднуючи педагогічну спадкоємність з технічною інноваційністю.
Кушка Роман Романович представив методику навчання UI/UX дизайну з використанням інформаційних ресурсів, що актуалізує потребу у підготовці майбутніх спеціалістів до роботи з цифровими інтерфейсами.
Лозовський Владислав Миколайович дослідив методику навчання управління дронами – тему, що поєднує як технічну, так і методичну складову сучасної профосвіти.
Захисти проходили в атмосфері професійного діалогу, обміну думками та активного обговорення практичних можливостей упровадження представлених методик у реальний освітній процес.
На захист були запрошені студенти ІІ курсу освітньої програми Професійна освіта (Цифрові технології).
Викладачі високо оцінили актуальність обраних тем, якість підготовки та вміння студентів обґрунтовувати свої педагогічні рішення. Бажаємо студентам ЦТ21Б подальших успіхів у науковій та професійній діяльності!
Інформацію підготували д.пед.н., проф. О.М.Трифонова, д.пед.н., проф. М.І.Садовий, к.пед.н. Д.В.Соменко