Обговорення освітньо-професійних програм зі стейкхолдерами – важлива складова її ефективної реалізації, що сприяє її удосконаленню та пошуку шляхів оновлення. Участь у зустрічі для обговорення освітньо-професійної програми «Інформатика та Робототехніка», яка впроваджується на кафедрі інформатики, програмування штучного інтелекту та технологічної освіти нашого університету взяли колеги з Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка.
Детальніше...
В межах вивчення дисциплін «Фінанси, гроші та кредит» та «Фінансового менеджменту» відбулася інтерактивна зустріч здобувачів вищої освіти спеціальностей 073 «Менеджмент» та 051 «Економіка» з Оленою Яновською – старшим менеджером з зарплатних та соціальних карток АТ КБ «ПриватБанк». Основною метою заходу було ознайомлення студентів здобувачів вищої освіти з практичними аспектами функціонування банківської системи, фінансового планування та сучасних банківських інструментів. України, зокрема - роботи одного з найбільших комерційних банків країни.
25 квітня 2025 року професори кафедри математики та цифрових технологій Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка – доктори педагогічних наук М.І.Садовий та О.М.Трифонова – взяли участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Освітній процес сьогодення: досягнення, виклики, перспективи», організованій Тернопільським обласним комунальним інститутом післядипломної педагогічної освіти.
24 квітня 2025 року в Центральному державному університеті імені Володимира Винниченка відбулася підсумкова науково-практична конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових проєктів із галузі «Гендерні дослідження». У конференції взяли участь 20 наукових робіт, представлених студентами з різних куточків України.
Очне навчання відкриває широкі можливості для становлення професіоналів, ефективного спілкування, реалізації спільних проєктів, отримання консультацій та фахових порад від викладачів. Студенти освітньо-професійної програми «Професійна освіта (Цифрові технології)» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів освіти радо повернулися до активного освітнього процесу, наповненого живим спілкуванням та динамічним освітнім середовищем.